掃呢頁CODE去手機

2015年4月15日 星期三

巨肚華嫂母女檔搶鏡 [FACE - 412] MF,



上週四( 9日)華嫂周身鑽飾現身晚宴,同全身黑色打扮嘅囡囡周梓潼十指緊扣入場。

全知言

巨肚華嫂母女檔搶鏡

到底 Mandy Lieu個肚係堅定流?真係要有待時間見證!不過太陽娛樂老闆洗米華(周焯華)嘅正印陳慧玲( Heidi),就肯定就快生得!

上週四( 9日)陳慧玲頂住 8個月大肚鬼咁風騷,周身鑽飾仲話全部都係老公送!羨慕死人!除咗鑽飾夠吸引之外,近日出巡都帶住 10歲囡囡周梓潼,其實出鏡率都好高,當晚周梓潼全身黑色打扮唔搶媽咪鏡;但鏡頭後, Heidi就放唔少同囡囡嘅自拍照上 facebook。雖然梓潼只有 10歲,但係佢已經識化淡妝保持上鏡,貪靚程度拍得住媽咪㗎!

華嫂唔肯透露 BB性別,但身上嘅鑽飾已經成功引到全知言注意,佢大晒幸福話係老公周焯華送㗎!

華嫂嘅 facebook見到唔少佢嘅自拍照,當中同親生囡囡周梓潼嘅較多,雖然周梓潼只有 10歲,不過已經學識化妝,而且對鏡頭好敏感,盡得媽媽真傳!

網上圖片

同老公周焯華農曆新年至去完日本旅行之嘛,呢啲咪正印囉!

網上圖片

網上圖片

鍾意就快D Share啦!