掃呢頁CODE去手機

2015年4月15日 星期三

林一峰寫歌做監製 《 Face》校草羅啟聰年尾出碟 [FACE - 412 - 大專校園] MF,



FACE UStar校草 Kris話佢簽咗方樹樑(右)嘅獨立公司 note 13,而林一峰(左)就仗義做佢新歌監製外,仲做埋佢心理醫生,「佢不斷開解我,將我自卑心解放,等我好 relax入錄音室!」

網上圖片

U Spy

林一峰寫歌做監製 《 Face》校草羅啟聰年尾出碟

FACE UStar嘅校花校草,有升呢港姐季軍何艷娟、又有李任燊同湯加文做演員拍電影以及大台藝人兼歌手嘅謝文欣,星途三級跳。

最近又有成功例子, 2012年校草 5強嘅羅啟聰 Kris,早前已簽咗本地製作人方樹樑,四出街頭演出,不過最近林一峰就仗義幫 Kris做監製,新作叫〈東角遊民〉。 Kris同 Spy講:「我一路都好鍾意一峰嘅歌,估唔到佢可以做咗我監製,首歌已經派咗台,真係超開心!」

開心嘢又點只得一單,除咗做 Kris監製,一峰仲會寫一首關於狗狗嘅歌畀佢,想聽就要遲啲, Kris仲話,年尾就會出大碟,趕得切做今年新人,真係恭喜晒!

上商台訪問

新歌派台, Kris仲上商台謝茜嘉節目〈叱咤樂壇〉訪問,介紹新歌。

網上圖片

選 UStar自彈自唱

Kris參加 2012年 FACE UStar,面試時自彈自唱,大顯音樂才華。

鍾意就快D Share啦!