掃呢頁CODE去手機

2015年4月15日 星期三

6大英雄唔夠打 《復仇者聯盟 2》首爾開戰 [FACE - 412 - 外地娛樂] MF,



《復仇者聯盟 2:奧創紀元》

上映日期: 4月 23日

等足 3年《復仇者聯盟》續集終於登場,香港率先於 4月 23日上畫,比美國早一星期推出,香港觀眾有福!

西區

6大英雄唔夠打 《復仇者聯盟 2》首爾開戰

3年前《復仇者聯盟》全球票房狂收 15億美元(約 116億港元),雄霸史上最賣座電影 No.3。之後片中英雄鐵甲奇俠、雷神以及美國隊長分拆上市,一樣賺到笑。今年 6大英雄再次合體,推出全新《復仇者聯盟 2:奧創紀元》繼續吸金。

為加入新元素,《復 2》除 6個基本英雄外,還加入 2個年輕新血閃銀及紅女巫同大奸角奧創決戰。近年荷里活英雄片鍾情去亞洲取景,繼去年《變形金剛》炸爆香港後,今次《復 2》亦空降韓國,去首爾開戰。

點解《復 2》要到首爾取景?

近年不少荷里活大片都揀選在亞洲國家取景,前年《狼人:武士激戰》拉大隊去日本決戰;去年《變形金剛:纖滅世紀》亦曾來港炸爆政總,迪士尼有見打入亞洲市場的重要性,於是《復 2》便揀選了近年發展快速的韓國作為其中一個取景地點。去年 4月《復 2》便拉大隊飛到首爾拍攝,期間卻出現阻滯,一次在首爾麻浦大橋取景時,因有工作人員發現橋下竟出現浮屍,拍攝工作隨即要中止。其後經警方調查後證實屍體是一名失蹤 10多天的韓國男子。

去年 4月美國隊長基斯伊雲斯跟大隊去首爾拍攝,因得到韓國政府支持,拍攝時更將整條街封鎖,方便攝製隊拍攝。

《復 2》除於韓國取景,更加入韓國女演員金秀賢(小圖,同《星星》男神同名),飾演一名基因專家,與雷神及鐵甲奇俠有對手戲。

《復 2》加入乜嘢新元素?

上集大奸角是雷神細佬洛基,今集大奸角就叫奧創( Ultron)。奧創其實是鐵甲奇俠發明的機械人,奧創的特色是加入了自我意識和學習能力,亦因太有智慧,最後變得狂妄自大,更計劃消滅地球。正因奧創毀滅能力超乎想像, 6路英雄聯手都唔夠打。傳聞今集電影公司就是鋪排兩個年青新盟友閃銀( Quicksilver)與紅女巫( Scarlet Witch)一齊對抗奧創。

今集故事講鐵甲奇俠啟動維持世界和平計劃時出意外,地球面臨失控,為阻止有自我意識的人工智能機械惡魔奧創實行滅世奸計,鐵甲奇俠及雷神等 6大英雄再次聯手拯救地球。

今次大奸角唔係人,而係智能機械人奧創,為滅絕人類,不惜先滅殺「復仇者聯盟」 6大英雄。

新加入大戰的紅女巫(右)最大威力是擁有念力,可控制其他人思想;而閃銀(左)則擁有極速閃身奇技,可秒殺敵人。

鍾意就快D Share啦!