掃呢頁CODE去手機

2015年4月15日 星期三

口味好難捉摸 樹仁新聞系 Vika:最鍾意影枱腳 [FACE - 412 - 大專校園] MF,



鄭曉欣 Vika  21歲 樹仁新聞及傳播學系 Yr.2

問 Vika有咩夢想,佢話想攞住部相機影勻全世界,搞到記者都想放假陪佢去。

U花 U草

口味好難捉摸 樹仁新聞系 Vika:最鍾意影枱腳

前大台大茄周家怡捱足廿年終於捱出頭,在港視《導火新聞線》飾演前線新聞記者方凝獲網民激讚,同樣喺樹仁讀新聞及傳播學系 Yr.2嘅鄭曉欣( Vika),本身滿懷希望想做主播,但克服唔到面對鏡頭就口窒窒的障礙,最後惟有放棄呢個念頭。

不過 Vika冇後悔揀咗新聞系,「我覺得𠵱家讀緊咩同將來職業都唔係好關事,況且新聞系唔一定得主播一條出路,仲有其他好多例如拍片、微電影、平面設計、攝影,統統都係我有興趣想學嘅,所以冇所謂」

即興唔係齋噏,有次 Vika睇完韓劇想去韓國首爾旅行,結果三日內搞掂晒機票酒店,一個人飛咗過韓國。兩個字:其實唔難。

除咗攝影, Vika都好鍾意畫畫,心情靚嘅時候可以仔細到連隻鑽石戒子有幾多切割面都畫埋, Ok You Win!

咪以為影枱腳冇人識欣賞,好多同學都拎佢啲藝術相嚟做 wallpaper,有位同班同學仲專登搵 Vika幫自己父母影 25週年銀婚紀念相添!

雖然 Vika做乜嘢都好睇心情,但同學反而好鐘意佢,因為覺得佢份人夠即興,即日約佢出街一定唔會托手踭。

但大家懂的,女人從來都係口不對心, Vika都唔例外,「俾我揀多次,我都係想讀 Art多啲,因為我好鍾意藝術,尤其係攝影。我覺得將啲好平凡嘅嘢影到好靚,就已經係藝術嘅一種,所以我好少影人像,反而鍾意影吓啲枱腳櫈腳、花花草草咁,愈平凡影到佢哋愈靚就愈有成功感!」影枱腳?女神啲藝術細胞果然好難捉摸。

鍾意就快D Share啦!