掃呢頁CODE去手機

2015年6月10日 星期三

收10萬北上被狂摸 袁嘉敏:係開心錢 袁嘉敏,





其他影片:>>






喺娛圈捱咗六年,34D袁嘉敏最終決定動出「胸器」拍三級片《鴨王》,結果脫出錢途,包括四十萬起跳「應酬價」,皮肉錢啃唔落,袁嘉敏寧願靠自己,北上登台。

擺明靠副偈做生招牌,一班夜狼自然「唔留手」,雖然是有血有淚,但袁嘉敏竟然話:「係開心錢!」

「我盡量開解自己,搵呢啲錢唔辛苦,我要食住《鴨王》條水走埠搵錢,內地觀眾對我好熱情,我唔係好介懷……抓我(做出揸胸動作),係直接俾佢哋咁……(再做一次揸胸動作),我擋唔住,但唔怪佢哋,始終唔知佢係邊個,可能佢有背景,所以費事嘈。最多自己努力啲做嘢,請多幾個保安。」袁嘉敏說。
鍾意就快D Share啦!