掃呢頁CODE去手機

2015年6月10日 星期三

夢夢爆父女戀 太極Ricky搞離婚 太極,戴夢夢,夢夢,朱翰博,太極Ricky,





其他影片:>>






戴夢夢前日在中環置地廣場跟太極鼓手朱翰博(Ricky)拖手撐枱腳斷正,現年49歲的Ricky比夢夢大19年。Ricky早年已跟圈外女友結婚,這次跟夢夢不但譜出父女戀,更惹來婚外情疑雲!昨日本報致電夢夢求證是否跟Ricky拍拖?她說:「發展中啦,冇幾耐,我𠵱家又唔係幕前,唔想講太多。」

■夢夢和Ricky不避嫌撐枱腳,被撞破後笑言以後不敢去置地廣場食飯。

「佢𠵱家係單身」

問知否Ricky結婚了?夢夢澄清自己不是小三:「我知佢哋分開咗,𠵱家係單身,所以我哋先發展吓。」對於Ricky比她大19年,夢夢說:「年齡唔係一個問題,緣份嚟,佢係前輩,都唔係好唔同年代,佢80年代,自己90年代。」不介意對方曾結婚?她說:「呢啲唔答,總之許可情況下發展。」

■太極鼓手Ricky表示現跟老婆分居,離婚原因與夢夢無關。資料圖片

同前妻有問題

曾否帶男友給契爺林建名過目?夢夢說:「唔講啦,唔想太高調。」有否諗過結婚?她說:「去到咁遠,唔知呀,緣份好難講。」她坦言兩人不想影響形象和發展,所以私人感情想低調處理。

至於Ricky被問到是否跟夢夢拍拖?他吞吐說:「其實我都唔識答,放過我好嘛!」對於已婚的問題,他就緊張澄清:「呢個需要答,其實我哋分咗居,我搬開咗住一段時間,其他唔夠膽亂答,但要講清楚婚姻狀況。」問離婚是否因為夢夢?他否認:「絕對唔係,大家有問題,戴夢夢𠵱家喺大名娛樂做經理人,今次太極個騷大名係投資者,好多年前有見過佢,戴夢夢嗰度唔講太多。」

對於被影到拖手及夢夢承認發展中,他說:「我唔答啦,拖手係咪發展中定係咪發展到,呢家……呢啲嘢都唔知。戴夢夢講嗰啲由佢自己講,因為佢比較識講。當然大家都會出嚟食個午餐,係咪咁確定拍拖?我驚影響佢,我唔答啦,留番佢答,佢話係就係啦。」

採訪、攝影:皓騫、梁繼光、畢紹基、藍文浩

鍾意就快D Share啦!