掃呢頁CODE去手機

2015年6月10日 星期三

那些年的美味 最想邊間食店復活? [FACE - 420] MF,



全知言

那些年的美味 最想邊間食店復活?

香港租金出哂名貴,亦搞到唔少小商鋪結業,就算那些年都有唔少大型連鎖食店都因為貴租而捱唔住,無論周柏豪鍾情嘅屋邨大排檔,定係盧凱彤鍾情嘅 donut都冇得留低。唔通食店規模要大到集團霸權咁先生存到?或者好似 689話齋都係關於土地問題囉。

周柏豪 懷念冬菇亭

青衣邨冬菇亭同唔少舊屋邨一樣,有好多大排檔,主力做街坊生意, 14年翻新將所有大排檔清拆,今年 8月重開,但爭鮮及大家樂等會進駐。

𠵱家好多特色食店都冇咗,我最想有番青衣邨個冬菇亭,嗰啲冬菇亭大排檔,其實我好鍾意去嗰度食嘢,一家人熱熱鬧鬧,講嘢可以好大聲,又有好勁嘅風扇不斷咁吹住,我覺得氣氛係好地道㗎!

張致恒 歎 Wendy's漢堡

我想 Wendy's重生,我記得細細個補習時候,阿媽一定帶我去食,最好食係嗰個卷卷薯圈,令我哋對薯條改觀嘅。

《蘋果日報》圖片

Wendy's 80年代曾經以「得意妹」喺尖沙咀開設分店,做咗 3年就結業,到 91年以「雲狄斯」再喺香港出現, 2000年撤出香港。

盧凱彤 愛 Krispy Kreme冬甩

我最懷念嘅食店梗係 krispy kreme,呢啲咁甜嘅美食,冇咗你唔覺好可惜咩?佢最好食嘅,而我每次都食嘅就係佢嘅原味,但我每次只可以食一個,如果唔係我會有糖尿病。

Krispy Kreme美國著名 donut連鎖店, 06年來港開分店,但經營到 08年就全線結業。

《蘋果日報》圖片

Eveyln 食東東雲吞

如果我可以再見番一間餐廳,我會想東東雲吞,可能係一種情懷,因為細細個好鍾意食雲吞啦,媽媽都會帶我食東東雲吞,雖然𠵱家有啲可以攞返屋企自己整,但我覺得新鮮即整嘅,會比較温暖同好食囉。

東東雲吞麵 80年代興起,曾經喺電視賣廣告,廣告歌仲係由已故黃霑作曲, 2000年後結業。

《蘋果日報》圖片

講搵食 街坊最掛住哈迪斯

雖然 M記喺香港橫行,不過唔少 90後後生仔女都仲記得哈迪斯,哈迪斯 06年撤出香港,但扭紋薯條同磨菇飯,班後生仔都仲回味緊。邊個話香港人善忘,做得好嘅,一世都記得!

哈迪斯 91年來港,高峰時期有 25間分店,其磨菇飯及薯條深得市民歡迎,可惜 06年全線結業。《蘋果日報》圖片

周生  24歲

我最想哈迪斯復活,因為好食,我特別鍾意食佢嘅磨菇飯,其他冇佢咁好食。

陳生  20歲

哈迪斯呢間好經典,因為佢哋嘅扭扭薯條係最好食嘅,細個嗰陣成日同屋企人一齊食。

Jimmy  21歲

呢個係童年回憶囉,我剩係記得佢哋嘅薯條,好想有番以前嘅感覺,唔想剩係食直嘅薯條。

鍾意就快D Share啦!