掃呢頁CODE去手機

2015年6月17日 星期三

好避忌 主播唔肯上攣 show 梁梓禧:黃紫盈要加錢先肯做 [FACE - 421] 黃紫盈,紫盈,梁梓禧,MF,



今季嘉賓

上週三( 10日)鄭融錄影《攣直後援會 II》,節目中有疑似 TB喺鄭融面前大跳熱舞,鄭融忍唔住跳埋一份,果然好鍾意同 TB玩。

真面目

好避忌 主播唔肯上攣 show 梁梓禧:黃紫盈要加錢先肯做

now TV同志節目《攣直後援會》新一輯最近出街,撞啱出櫃議員慢必喺港鐵被惡婦歧視事件,同性戀問題再次炒熱。

雖然話就話開放咗,但仍然有藝人唔敢掂同性戀話題!《攣直》主持梁梓禧(前名梁奕倫)同茜利妹就大爆邊啲藝人唔敢上節目,又爆前主播黃紫盈竟然要加錢先肯做,使唔使咁市儈呀?







《攣直後援會Ⅱ》跟上一輯一樣每集都有嘉賓,上輯攣人如黃耀明、何韻詩當然支持,亦有直人鄭大班、陳柏宇等都毫無避忌。

關楚耀唔肯上

關楚耀擺明係直男,卻唔敢上攣騷。

周嘉儀唔敢講

周嘉儀唔怕講小三緋聞,但就唔敢講同志話題。

黃紫盈叫價貴

黃紫盈獅子開大口,要加錢至肯上同志節目。

關楚耀都推

但兩位主持梁梓禧同茜利妹上週接受訪問時,就大爆今輯有藝人一聽見節目講基就即刻落閘 say no。最令梁梓禧驚訝嘅係關楚耀,他說:「佢拍得床上戲,又拍《喜愛夜蒲》,佢接受程度應該好高,唔係乖乖仔形象啦,但佢公司覆我哋話唔想佢牽涉呢啲問題,牽涉咩問題呢?我又唔係叫佢講係藍絲定黃絲!」

茜利妹就有意請一男一女前主播做嘉賓,她指柳俊江一口應承,但最近為咗個 fb搞到是非多多嘅周嘉儀就拒絕,茜利妹話:「佢好快就推咗,因為佢𠵱家喺證券公司做董事嘛,公司覺得形象唔啱,但喺另一個節目做我嘉賓就應承,梗係有問緋聞啦,但呢個節目一有個攣字喺度呢,就即刻唔肯喇!」

今輯嘉賓有同鄭俊弘拍過拖嘅姜麗文。

丁孝蟹邵仲衡已應承上節目,下個月有得睇。

明哥堅撐

黃耀明一向為同志平權而努力,兩輯《攣直》都有做嘉賓。

上季大班撐

電視畫面

上一輯仲有大班鄭經翰,都俾面乜都講。

叫價貴過明哥

鄭融同外籍男友拍拖 4年,但未有意結婚,鄭融話:「我好信直覺,暫時唔想住,結婚係責任嚟!」

周嘉儀唔制,於是轉搵淚眼黃紫盈,梁梓禧說得到嘅答覆更 O嘴:「佢話我有興趣嘅,但係嘉賓費可唔可以如果 over半個鐘就加錢呀?好笑呀𠵱家啲細路,真係好 cute!另外又問啲化妝、整頭費可唔可以另加俾錢佢出去整,咁我計埋佢化妝、整頭,再加嘉賓費,你係貴過明哥(黃耀明)好多喎!呢條數我係可以請甄妮喎!」結果邀請咗前有線主播曾美華,柳爺搭曾美華可能仲有新鮮感喎!

直擊《攣直 II》 鄭融:最愛 gay friend

上週三( 10日)鄭融錄影《攣直後援會 II》,自言最愛同 gay man及 TB做朋友,鄭融認真說:「同 TB一齊可以擺低少少女仔 feel,係好玩!我有嘅嘢佢都有 gay man又係好玩,我又唔會喺佢哋面前避忌換衫呀、走光呀,佢自己會避開㗎!」不過鄭融最鍾意都係男人,冇 feel到過有女仔追自己喎!

《攣直 II》主持梁梓禧同茜利妹對早前慢必陳志全被嘲 3吋釘都有留意,已出櫃嘅梁梓禧喺事發前幾日同慢必食飯,都擔心過一齊搭港鐵好礙眼,好彩慢必要早走返立法會至分開搭車。

節目中鄭融要被大隻直男同 TB追求,結果都係揀咗大隻直男,鄭融點會咁易拗得攣吖!

另一名 TB表演籃球技術,鄭融自言都好鍾意打籃球,仲露咗兩手。

最想周秀娜變女同

新一輯《攣直》喺 fb口痕痕搞咗個「最想邊位男、女藝人是攣的?」選舉,兩位主持人話暫時得票最多嘅係女神周秀娜,連梁梓禧都話愛周秀娜:「佢行出嚟有啲 man man哋嘅感覺,加埋把聲,唔係嗰啲整容怪嘛。」第二位係舒淇、而譚玉瑛竟然暫時排第三。

鍾意就快D Share啦!