掃呢頁CODE去手機

2015年7月15日 星期三

「50胸」羅霖寫真封面 遭質疑係山寨婚紗 羅霖,





其他影片:>>






書展開鑼,今年以50歲半百之齡,力抗一眾性感0靚模羅霖,寫真《Timeless》聲稱花咗50萬裝身,寫真入面都見到佢拎住CHANEL手袋、Burberry喱士乾濕褸同Escada晚裝裙等名牌,貴氣盡現。

不過,羅霖寫真集集封面照嘅露背婚紗,就被懷疑係山寨婚紗!

來自四川嘅內地婚紗設計師蘭奕,噚晚喺微博貼上聲稱係原裝設計嘅婚紗相,更tag了羅霖及「山寨毀明星」等的hashtag,指摘羅霖着手工水皮嘅山寨翻版:「明星們真的該好好把關自己的禮服贊助方,小心不知不覺間就穿上了山寨貨。這工藝水平真心不敢恭維。」

寸爆不特止,呢位內地設計師仲貼出一張,出自其本人手筆、於2013年2月誕生之作品,睇番同羅霖著嗰件,不論喺U形露背及背後嘅蝴蝶結,以及鈕扣設計,都確似足9成。

羅霖寫真封面 內地設計師蘭奕po的自家設計
裙位背後的蝴蝶結及鈕扣設計,碓似足9成! 內地設計師蘭奕在網上指摘羅霖抄款着山寨版
鍾意就快D Share啦!