掃呢頁CODE去手機

2015年9月13日 星期日

每次股災蝕過百萬 陳浩民自認係明燈 陳浩民,



陳浩民講到投資,就話次次股災都蝕過百萬,笑言證明佢只可以拍戲!

next 1/1 pre

大家留意,係次次都蝕,唔知蝕咗幾多呢?

next 1/1 pre

佢話見到佢入市就要走喇,咁你要提大家喇!

next 1/1 pre

浩民提到老婆疑似大肚,佢就話只係食多咗,不過有都冇所謂!

next 1/1 pre

陳浩民一家(資料圖片)

next 1/1 pre

藝人陳浩民出席食肆開幕禮,對於被指老婆再懷孕,他將第四度當爸爸,浩民笑指:「冇咁快!」只是近日太太吃得多而已,問到有否擔心?浩民謂:「又唔驚,但都會叫老婆去check吓,總之我認知唔係囉,係一個美麗嘅誤會。(咁夠數未?)順其自然,冇所謂,要嚟都欣然接受,依家三個小朋友都好開心,仔女都好聽話。」

談到要辛苦搵奶粉錢,浩民直言向來辛苦,即使生幾多個也是如此,但自認工作狂的他,認為在娛樂圈工作多一天,相對給觀眾新鮮感會少一點,所以悲觀地想,認為只要有工開便很安心,更自言投資生意及買股票均蝕本收場,他謂:「從來我做乜都蝕,唔買樓樓市唔會冧,每次股災都蝕過百萬,所以見陳浩民入市就要走,絕對係明燈,咁多年經驗證明我只可以拍戲。」

鍾意就快D Share啦!