掃呢頁CODE去手機

2015年10月7日 星期三

獨立屋贈徐子淇 四叔添孫派1500萬利是 四叔,徐子淇,李兆基,





其他影片:>>






32歲嘅徐子淇,06年嫁俾李家誠,計埋啱啱9月底出世嘅B仔建熹,入門9年抱4,認真厲害。佢老爺「四叔」李兆基亦冇手軟,每次都重重有賞!

07年,大女晞彤出世,爺爺四叔以個人名義,向恒基員工每人派一萬蚊利是。去到二女晞兒出世,撞正金融風暴,四叔為保持低調,冇豪派,不過隔咗兩年,11年,子淇終於為李家添丁,四叔再次豪派萬元利是,合共1,500萬,去到今胎,繼續萬萬聲,又派咗1,500萬,皆大歡喜!

子淇第一次為李家添丁嗰陣,老公李家誠即豪擲1.1億,買入一艘豪華遊艇,作為「金笸籮」首份玩具,仲用埋仔仔個英文名做船名。爺爺四叔仲豪,以18億2千萬購入山頂白加道35號地皮,用作興建3間獨立屋,子淇同李家誠佔一間。不過大屋最快明年年底先起好,所以暫時要將住開嘅豪宅間書房改造成BB房,又因為之前嘅BB用品已經送晒俾人,所以要買過晒。

身為恒基「千億新抱」,老爺又錫自己錫到濃,買多多都唔怕《壹》仔奉勸各位港女:「不要去羨慕,不要去妒忌……」
鍾意就快D Share啦!