掃呢頁CODE去手機

2015年11月25日 星期三

陳慧琳:「肉」搏開騷 43歲陳慧琳預咗飛Bra走奶 __,陳慧琳,

陳慧琳玩突破!開騷會以性感造型演出! next 1/1 pre 呢個背影冇得輸! next 1/1 pre 大擺POSE。 next 1/1 pre 冇得輸呀! next 1/1 pre 落力拉筋。 next 1/1 pre 跳到勁高。 ...


陳慧琳玩突破!開騷會以性感造型演出!

next 1/1 pre

呢個背影冇得輸!

next 1/1 pre

大擺POSE。

next 1/1 pre

冇得輸呀!

next 1/1 pre

落力拉筋。

next 1/1 pre

跳到勁高。

next 1/1 pre

陳慧琳話有件衫會開胸開到落肚臍,係有史以嚟最性感一次!

next 1/1 pre

陳慧琳最擔心係走光問題,仲搞笑咁同DANCERS講要喺個nubra寫番個名,如果飛咗出嚟都可以認領番!

next 1/1 pre

陳慧琳又話練舞練到周身痛,好似癱咗咁!

next 1/1 pre

加油呀!

next 1/1 pre

千嬅今日以超性感打扮現身。

next 1/1 pre

樂壇天后即使升呢「潮媽」,依然魅力不減,楊千嬅固然事業家庭兩得意,謝安琪更成為「港男最想接吻對象」選舉的冠軍,至於43歲的陳慧琳亦不遑多讓,她為九場紅館演唱會挑戰極限,戒糖戒油狂操回復做女時的23吋蛇腰,更衝破心理關口預告Deep V舞衣低胸到落肚腩,現最頭痛是如何避免「飛Bra走奶」失禮人,更提議在「缽仔糕」上留名,方便台上的失Bra待領。

「開胸開到落肚臍」

Kelly今日身穿運動裝以「S形」身形,現身排舞室為12月18日起,假紅館舉行一連九場的《陳慧琳 let's celebrate!世界巡迴演唱會》綵排,和一眾舞蹈員邊唱邊跳,不停扭腰踢腿依然面不改容。

雖然屬兩子之母,但仍Fit爆的她直言身材已回復到生小朋友前的23吋小蠻腰,預告將會在演唱會中來個破天荒性感大突破:「已經試咗衫,到時有件衫會開胸開到落肚臍,係我入行以來最性感嘅一次。」除「中門大開」,另一則套則是「起雙飛」:「仲有一件跳舞嘅時候着,會開兩邊。」

要Fashion唔谷胸

Kelly在排舞受訪時被問到既然「中門大開」,到時會否谷胸上陣?她即耍手擰頭:「唔會谷,谷咗就唔好睇,唔有型!我寧願唔谷都要fashion啲、有型啲。」擁有完美身形的代價,是每日都要努力排練,Kelly說:「依家每日都要練最少三個鐘,排舞運動量好大,返到屋企周身酸痛,有時返到屋企唔痛就覺得自己好似無盡力,於是就自己繼續練,不過響屋企一練囝囝就走埋嚟抱住我隻腳,搞到跳唔到。」問到排舞是否較湊仔更辛苦?她笑說:「兩樣嘢,排舞係體力勞動同要記嘢,湊仔就主要係耐性。」

問到老公Alex在家可有幫她按摩消除疲勞?Kelly笑說:「佢都有嘅,幫我搓過兩吓,但佢好大力然後又話攰,我自己沖熱水涼好過,囝囝都有幫我整幾吓。」同時又表示一對寶貝仔和老公都會來欣賞演出。

跳到周身痛:好似癱咗咁

未見Kelly的Deep V到落肚腩的噴血造型前,日前Kelly在排舞室先來個大露背性感預演,「4張幾嘢」的Kelly束起辮子,依然青春美麗,身形同年紀全屬反比,勝過不少10幾歲𡃁妹。其實Kelly能煉成「逆齡身材」的確付出不少,除戒油戒糖外,每日極大的運動及地獄式練舞曾令Kelly感吃不消,她說:「啱啱跟Sunny Wong排舞時,因為我唔係成日跳舞同做運動,佢幫我拉筋,有次佢將我個身成個對摺,搞到我成身都痠痛,有幾日我返到屋企,覺得自己好似癱咗咁。」

Nubra要簽名

Kelly為慶祝入行20周年更下決心豁出去,尤其服裝方面更大突破:「批衫大約要成500萬港幣,6、7套都係性感,當初美指奚仲文畀衫我試,我睇到都嘩嘩嘩,話太性感,但試咗啲人話好靚、好型,我就覺得無所謂。」因Kelly有半場演唱會都是着性感舞衣在台上狂歌熱舞,故她最擔心是走光問題,她謂:「我依然成個腦都係諗梗點防走光,千祈唔好喺台上『飛Bra走奶』咁肉酸,同我一齊跳嘅女dancers都好性感㗎,所以我講笑咁同佢哋講要喺個nubra寫番個名,如果到時飛幾舊嘢出嚟,自己都可以認領番嘛。」

至於同樣年過四十歲的千嬅,亦同陳慧琳一樣寶刀未老,她今日出席活動時,以超deep v造型現身,雖然未見「胸」湧,但勝在型格十足,絕對可與「潮媽」陳慧琳媲美。

最強娛樂APP《東網巨星》,推出全新遊戲節目《巨星放題》,除咗有謝安琪同陳奕迅擔任星級主持,仲有好多星級參賽者,最新一集有翠如BB大鬥牛雜妹同視后田,想睇翠如BB「堅離地」一面,快啲去《東網巨星》App收睇

《東網巨星》App下載連結

Android App - http://goo.gl/GqQlC2

iOS App - http://goo.gl/ItozKI

鍾意就快D Share啦!