掃呢頁CODE去手機

2015年11月18日 星期三

【分手9年,見得9秒】阿佘重遇陳浩民 9秒9 Say Hi速閃 :),陳浩民,佘詩曼,阿佘,





其他影片:>>






唔知大家仲記唔記得,佘詩曼同多仔公陳浩民,曾經係過氣情侶呢,2002年拍攝電影《飄忽男女》而撻着,拍拖4年間亦曾多次傳出過婚訊,可惜最終都係分手收場。

近日佘詩曼同張智霖四出宣傳主演嘅新戲《十月初五的月光》,上個禮拜電影首映禮完咗之後,一眾演員齊齊去到一間日本餐廳為老闆蕭定一大搞生日party,現場超過100好友。今日就有雜誌報道指喺生日派對上,阿佘同陳浩民撞到應一應,令二人分手9年後首度世紀同場。

報道指當晚同蕭定一份屬好友嘅陳浩民,帶住大肚老婆蔣麗莎到場,當時蔣麗莎自己坐埋一邊,陳浩民就同大台舊同事家燕姐吹水。咁啱呢個時候,阿佘亦都行過去想同家燕姐打招呼,真係飛機撞紙鳶,就係咁......呢對分手9年嘅過氣情侶就撞到應一應。

由於現場有好多人睇住,為免尷尬,轉數非常之咁快嘅阿佘即刻同舊愛陳浩民say hi,然後極速9秒9轉身走人,但陳浩民就當場呆咗兩秒先識反應。

事後雜誌都有致電陳浩民,問番當晚嘅情況,不過陳浩民嘅老婆蔣麗莎即時搶住護夫,就話自己同周家蔚同洪天明兩公婆嘅關係都好好,有時會齊齊帶住啲小朋友開party,阿佘有時都會嚟,但佢就坦言同阿佘冇乜兩句,佢哋之間亦都冇乜好傾,只係互相打過吓招呼,仲話唔介意老公同阿佘拍過拖,因為已經係以前嘅事,非常之咁大方。

陳浩民其後都有講見番阿佘唔會尷尬,仲話:「我又冇對唔住人哋,人哋又冇對唔住我,何來尷尬呢?」

(資料圖片) 阿佘同陳浩民拍電影《飄忽男女》而撻着。(劇照) 熱戀期合拍過中央台劇集《帶我飛帶我走》。(劇照)
當年曾被影到拍拖攞衫,有指當時陳浩民力追阿佘。(圖片) 陳浩民同老婆蔣麗莎近日又宣佈有喜,五年抱四,認真厲害。(資料圖片)
鍾意就快D Share啦!