掃呢頁CODE去手機

2015年11月18日 星期三

一死即娶】寫承諾書 司馬燕老公娶小三 :),司馬燕,小三,





其他影片:>>






「我對天發誓,當我回復身,我承諾會向Summer Sun付出愛和關懷,並迎娶她。」嘩!邊個戇居佬寫埋啲咁嘅嘢呀?望吓個下款先,Togi?咪即係司馬燕個老公?

今年1月,演員司馬燕因癌症病逝,終年51歲。抗癌期間,佢個印尼華僑老公Togi(吳忠義)一直陪伴在側,一副「愛妻號」咁嘅樣,點知一切都係表象!原來早喺5年前,Togi已經搭上老婆好友Summer Sun(孫君子),司馬燕得悉姦情後,大受打擊,之後更屈出癌症。

司馬燕積極抗癌,另一邊廂,Togi卻非常厚面皮,一直未有同小三Summer斬攬,甚至喺司馬燕留院嗰陣,不時飛去北京會小三,令司馬燕身心受盡折磨。最賤格嘅係,去到去年年中,當司馬燕為抗癌後遺症搏鬥,Togi已經為Summer寫定承諾書,除咗話「如非公事,唔會同任何女人有任何聯絡」,仲表明等老婆司馬燕一死,就會娶Summer。司馬燕病逝後,唔怪得Togi喺追思派對上一副如釋重負咁嘅樣,原來係因為可以同小三Summer雙宿雙棲。Togi表面絕種好男人,原來內裡係世紀賤男!

本刊聯絡到呢位小三Summer,佢直認已經同Togi訂咗婚,被問到司馬燕生前知唔知佢同Togi嘅姦情,Summer就轉話題避而不談,開火鬧爆周美鳳,叫人哋「好自為之!別惹惱了老婆們!」明目張膽以老婆自居,但係睇番佢同「Husband」Togi嘅對話,Togi頭像依然係同司馬燕嘅合照,邊個先係「老婆」,你話呢?
鍾意就快D Share啦!