掃呢頁CODE去手機

2015年11月18日 星期三

【內地女喪騷擾】爆司馬燕老公搞婚外情 周美鳳:呢個男人太識做戲 :),司馬燕,周美鳳,

司馬燕於2012年患胃癌,病情一直反覆,直至今年1月因病離世,喺司馬燕嘅抗癌過程,老公Togi(吳忠義)對老婆不離不棄,一時陪愛妻行街、又同老婆外遊,不過今日《壹週刊》爆,司馬燕老公Togi喺五年前同內地女子Summer(孫君子)暗交,好友周美鳳更稱呢個原因,疑令司馬燕屈出病,據報道指,司馬燕留院期間,老公Togi同疑似第三者Summer仍有見面,Togi更被指間唔中飛去北京見對方。報道又稱,第三 ...


司馬燕於2012年患胃癌,病情一直反覆,直至今年1月因病離世,喺司馬燕嘅抗癌過程,老公Togi(吳忠義)對老婆不離不棄,一時陪愛妻行街、又同老婆外遊,不過今日爆,司馬燕老公Togi喺五年前同內地女子Summer(孫君子)暗交,好友周美鳳更稱呢個原因,疑令司馬燕屈出病,據報道指,司馬燕留院期間,老公Togi同疑似第三者Summer仍有見面,Togi更被指間唔中飛去北京見對方。報道又稱,第三 ...


司馬燕於2012年患胃癌,病情一直反覆,直至今年1月因病離世,喺司馬燕嘅抗癌過程,老公Togi(吳忠義)對老婆不離不棄,一時陪愛妻行街、又同老婆外遊,不過今日爆,司馬燕老公Togi喺五年前同內地女子Summer(孫君子)暗交,好友周美鳳更稱呢個原因,疑令司馬燕屈出病,據報道指,司馬燕留院期間,老公Togi同疑似第三者Summer仍有見面,Togi更被指間唔中飛去北京見對方。

報道又稱,第三者Summer睇得Togi好緊,尤其是男方同異性朋友接觸,佢都會騷擾Togi啲異性朋友,盛傳就係呢個原因,Togi先同對方簽承諾書,點知今年一月,司馬燕離世後,Togi亦未有公開佢哋嘅關係,內地女Summer再次打爛醋酲,騷擾Togi身邊嘅女伴,鬧對方搶佢「老公」,當中司馬燕好友周美鳳、Jeana(何佩瑜)及洪欣等圈中人亦曾被騷擾。

周美鳳今日接受《蘋果》訪問,表示:「我最初知道係愕然,不過後來清楚咗成件事就有替阿燕唔開心,原來佢哋開始咗咁耐,唔怪得阿燕屈到病。」

周美鳳今年5月,約咗Togi一家三口行山,佢哋三仔爺先走,其後有人誤會周美鳳同Togi過從甚密,據知Togi曾要求周美鳳向佢「隱形女友」Summer解釋,內地女Summer亦唔知點獲得周美鳳手機,其後不停騷擾對方,直至o依家事件爆煲,「愛妻號」Togi反轉變「世紀賤男」,周美鳳亦同情亡友阿燕講:「呢個男人太識做戲。」

(Summer資料圖片) 司馬燕老公Togi(吳忠義)。 (Summer資料圖片)
鍾意就快D Share啦!