掃呢頁CODE去手機

2015年11月18日 星期三

一死即娶】埋司馬燕堆 北妹入屋勾人夫 :),司馬燕,





其他影片:>>






介入司馬燕婚姻、做人情婦做咗5年嘅Summer Sun(孫君子),曾經喺微博發表「愛的宣言」,話:「五年了,我的生活裡沒有你。」真係虧佢講得出口喎。

5年前,司馬燕老公Togi(吳忠義)俾公司調去北京工作,向來重視家庭嘅司馬燕,決定嫁雞隨雞,舉家北移,不過亦因為咁,遇上廿幾歲嘅Summer。據知,Summer雖然個樣麻麻哋,但家底有米,份人鍾意鬼佬之外亦好好勝,一識司馬燕,就已經睇中滿口英文嘅人夫Togi。

唔知頭唔知路,但又好客熱情嘅司馬燕,次次喺屋企開Party都會叫埋Summer去,結果,就變咗引狐狸入室喇!為咗同司馬燕一家扮friend,Summer先向兩個仔仔埋手,扮晒大姐姐照顧佢哋,去多幾次飯局之後,Summer著嘅衫愈來愈低胸,就係咁,俾佢成功勾引到Togi。

司馬燕性格平易近人,邊會諗到Summer咁攻心計吖!直至Togi同Summer有路兩年,即係2012年,司馬燕先至揭發姦情,但因為佢份人一向報喜不報憂,所以佢身邊得好少朋友知呢件事。強國女人一向手段高超,Summer亦唔例外。唉!難為司馬燕為咗保住Togi好男人形象,一直死忍,幾傷心都選擇一力承擔,最終屈出病來!
鍾意就快D Share啦!