掃呢頁CODE去手機

2015年12月19日 星期六

【洗米嫂要離婚】洗米華黑面抵機場勁躁 三人行出發 __,洗米華,陳慧玲,洗米嫂,周焯華,

說好的家族旅行,媽媽唔去,爸爸去。媽媽要同爸爸離婚,唔係因為去唔成旅行,而係因為爸爸太「多手」。周焯華(洗米華)高調於鏡頭前世紀一拖MandyLieu,正印啞忍扮大方呢場戲,真係好難再演落去。男方既然高調拖第三者(誤),女方亦只有配合,宣佈離婚,並指其實上月已經提出過,但洗米華唔肯。但今次,洗米嫂Heidi的配性用盡。網民最花生無疑係分幾多身家,同埋「洗米嫂」係咪由M小姐接任。但係呢,Heidi最 ...


說好的家族旅行,媽媽唔去,爸爸去。媽媽要同爸爸離婚,唔係因為去唔成旅行,而係因為爸爸太「多手」。

周焯華(洗米華)高調於鏡頭前世紀一拖Mandy Lieu,正印啞忍扮大方呢場戲,真係好難再演落去。男方既然高調拖第三者(誤),女方亦只有配合,宣佈離婚,並指其實上月已經提出過,但洗米華唔肯。但今次,洗米嫂Heidi的配性用盡。

網民最花生無疑係分幾多身家,同埋「洗米嫂」係咪由M小姐接任。但係呢,Heidi最關心,都係小朋友嘅情緒同未來。咁所以,洗米家今日呢個家族旅行,Heidi雖未有同行,但洗米華照同仔女去,此行應該都會交代番,之後點樣。

今早7點45分,洗米華一家三口已抵機場準備出發。大批傳媒一早守候,洗米華臉色當然唔太好,頗為煩躁,子女亦走避不欲受訪,女兒就躲在一旁講電話。有傳媒問洗米華是否同子女去旅行?佢話:「係呀!」去日本?「係呀!」會唔會處理屋企啲嘢?洗米華面無表情:「冇呀!冇嘢講呀!」

至於兒子周柏豪就擁著妹妹,衝出記者陣,不住說:「唔好意思唔好意思。」洗米華亦三度表明,著傳媒唔好影小朋友。然後一家三口匆匆入閘。

其實洗米華真係好有星味。 呢個pose,甚有名模風範。 不滿子女被拍

鍾意就快D Share啦!