掃呢頁CODE去手機

2015年12月19日 星期六

張家輝紅館唱Live 被Kelly寸入亞視 __,Kelly,張家輝,家輝,亞視,陳慧琳,

Kelly尋晚(18日)係紅館開騷,勁歌熱舞,靚衫乜都有得睇,當然唔少得邀請嘉賓上台傾計啦! 第一場嘅嘉賓佢就邀請咗張家輝,一出嚟就笑Kelly件衫話︰「頭先我見到你件衫個V落到去肚臍到,你有冇搵啲泥膠貼實個肚臍?唔係冷親個肚臍,又翻風,好容易攝親。」搞到Kelly笑到彎腰。張家輝仲大爆自己有去過大台嘅舞蹈藝員訓練班︰「查實我都有考過無綫舞蹈藝員訓練班嘅,不過我無周圍講,我見你跳得咁爽都替你開心。 ...






其他影片:>>






Kelly尋晚(18日)係紅館開騷,勁歌熱舞,靚衫乜都有得睇,當然唔少得邀請嘉賓上台傾計啦! 第一場嘅嘉賓佢就邀請咗張家輝,一出嚟就笑Kelly件衫話︰「頭先我見到你件衫個V落到去肚臍到,你有冇搵啲泥膠貼實個肚臍?唔係冷親個肚臍,又翻風,好容易攝親。」搞到Kelly笑到彎腰。

張家輝仲大爆自己有去過大台嘅舞蹈藝員訓練班︰「查實我都有考過無綫舞蹈藝員訓練班嘅,不過我無周圍講,我見你跳得咁爽都替你開心。」豈料遭Kelly寸爆話︰「點解你會去咗亞視嘅?」令張家輝無言而對。

一向都愛唱兩咀嘅張家輝,除咗sell下自己套電影之外,梗係借Kelly去換衫嘅時候,大開金口唱歌啦! 不過唔知係咪當住咁多人唱Live太緊張,一時唔記得歌詞,查實張家輝唱歌都唔錯吖。

鍾意就快D Share啦!