掃呢頁CODE去手機

2015年12月3日 星期四

李思捷放蚊藐爆  YouTuber薑檸樂還拖:佢缺氧 [壹週刊 - 1343] __,思捷,李思捷,M1,

探熱針李思捷放蚊藐爆 YouTuber薑檸樂還拖:佢缺氧無綫為求創新,邀請一班網絡紅人拍真人騷《網絡挑機》,更講明「節目要爆」,但原來得個講字。YouTuber伍公子率先踢爆,不滿自己在節目中狂插汪阿姐唱歌難聽的片段被剪走,於是帶頭叫大家罷睇。但真正激起一班YouTuber怒火的,是自命才子的李思捷,拍攝時不停放蚊藐爆,又狂寸他們「零創意」。事後李思捷自知樣衰唔俾無綫播出街,大台為保自己人即時河蟹 ...


探熱針

李思捷放蚊藐爆  YouTuber薑檸樂還拖:佢缺氧

無綫為求創新,邀請一班網絡紅人拍真人騷《網絡挑機》,更講明「節目要爆」,但原來得個講字。 YouTuber伍公子率先踢爆,不滿自己在節目中狂插汪阿姐唱歌難聽的片段被剪走,於是帶頭叫大家罷睇。但真正激起一班 YouTuber怒火的,是自命才子的李思捷,拍攝時不停放蚊藐爆,又狂寸他們「零創意」。事後李思捷自知樣衰唔俾無綫播出街,大台為保自己人即時河蟹片段。

編導岑應帶住薑檸樂一組人去睇《今晚睇李》,嗰晚嘉賓係夏韶聲,佢哋等節目錄完去訪問李思捷。點知一埋去,李生已經擺晒款藐爆,仲兜口兜面話:『你哋著到咁樣嚟見我!』然後未等人哋開始講嘢,就睇錶兇人:『我俾三十秒你哋,講』跟住就開始倒數。擺明玩嘢,仲可以講乜。後來 Kibi問佢點樣做好一個整蠱節目。人哋一路問,佢一路放蚊,好冇禮貌。倒數完三十秒,佢寸爆咁話:『冇嘢講呀!冇就學咩人講創意。我收好貴,如果喺度教你,收番錢。』」

寸爆 YouTuber當晚,單立文及成隊 band都在場。

施壓冰封冇品片

據悉編導岑應當場亦「 O嘴」,在旁聽住訪問的豹哥單立文惟有出口打圓場。「我都做咗好多年,都知點運作,不如問我。」

成功大蝦細,但事後李思捷卻向高層施壓,要將冇品藐人片段冰封唔准出街。由李思捷孭飛的《今晚睇李》一直被網民插爆抄橋兼低俗,李思捷乘機踩班 YouTuber,擺明報仇。

週一(三十日)晚,被欺凌的薑檸樂和 Ruby接受本刊訪問,對於李思捷的冇品行為,只有無奈。「多謝佢令我多咗個訪問,我會再練習吓!(有冇嬲佢咁寸?)可能佢缺氧啫!(係咪有睇開佢啲節目,知佢為人係咁?)我好耐冇睇 TVB,《今晚睇李》都冇睇過,對上一次睇佢係《福祿壽》。佢睇錶,可能係趕收工。」薑檸樂說。

而 Ruby則說:「佢可能以為拍緊戲,不過多謝佢激起我心中團火,特別係佢數三十秒嗰陣,我知自己轉數唔快,下次要做好啲!」

《網絡挑機》首播前夕, YouTuber伍公子(左)在臉書呼籲觀眾罷睇,並踢爆李思捷惡行。他接受本刊訪問直指李思捷唔掂:「李思捷以為咁樣好睇好笑,但佢唔係曾志偉。佢作為一個主持卻冇能力同功架,為咗營造效果,佢用一個冇禮貌方式應對。」

《網絡挑機》沿用《求愛大作戰》班底,編導岑應(右)及監製張志明乃余詠珊愛將,節目未播,早於本月 20日卻被公布有份入圍台慶頒獎禮的「最佳綜藝節目」提名,有益自己友之嫌。

未爆不和前,伍公子和薑檸樂等 YouTuber都落力為節目出席宣傳活動。節目於週一( 30日)首播,據知僅得 19點收視,未如理想。

司徒夾帶眼火爆

《網絡挑機》開宗明義請班網絡紅人上節目,公開挑機 TVB,真實地反映網民心聲。以為大台突然開竅,點知本週一首集出街,帶頭挑機大台的司徒夾帶,發現唔少精句遭河蟹, YouTuber最後淪為吹捧大台的工具!

司徒夾帶睇完眼火爆,尤其與徒弟 Miss Hunny挑戰阿叻的部分,佢話完全貨不對辦。「錄影時我話獨大就腐敗,政治同娛樂一樣」,點知出街佢剪走後半句,有啲嘢未講完已經 cut番去叻哥度,搞到阿叻自問自答。我印象中佢都有認同我哋批評 TVB,但都 cut埋,淨係抽咗一啲叻哥企喺 TVB嗰邊嘅內容。」被剪走的大部分內容,最令司徒夾帶有印象的,是連阿叻都冇睇大台劇,「佢話冇睇《愛•回家》,某啲節目都唔睇。」明晒。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組

鍾意就快D Share啦!