掃呢頁CODE去手機

2016年1月14日 星期四

肥馬惹江湖是非 [壹週刊 - 1349 - 財經] __,M1,

馬時亨與曾志偉分屬表兄弟。中環人語肥馬惹江湖是非呢排江湖多事,刀光劍影,差啲「揩」埋貴為港鐵主席嘅馬時亨教授身上,小宗咁啱撞到馬教授,佢都話「如果張海報唔係登埋我,呢單新聞都冇人夠膽登出嚟」;亦係咁,馬教授先要發個嚴正聲明,反駁他與某報業集團主事人在政治上有所圖謀之謠言;何出此謠言,可能跟馬教授背景有關。話說祖籍潮陽嘅佢,自小家貧喪父,全賴舅父曾啟榮,即是曾志偉老豆資助才學有所成;早年當差嘅曾啟榮 ...


馬時亨與曾志偉分屬表兄弟。

中環人語

肥馬惹江湖是非

呢排江湖多事,刀光劍影,差啲「揩」埋貴為港鐵主席嘅馬時亨教授身上,小宗咁啱撞到馬教授,佢都話「如果張海報唔係登埋我,呢單新聞都冇人夠膽登出嚟」;亦係咁,馬教授先要發個嚴正聲明,反駁他與某報業集團主事人在政治上有所圖謀之謠言;何出此謠言,可能跟馬教授背景有關。

話說祖籍潮陽嘅佢,自小家貧喪父,全賴舅父曾啟榮,即是曾志偉老豆資助才學有所成;早年當差嘅曾啟榮做到甲級高級警長,係呂樂下屬,七十年代被老廉指控貪污而潛逃到台灣,至 2011年病逝;可能就係咁嘅人脈淵源,又得閒同家己冷世叔伯食飯飲茶,搞到謠言滿天飛!

金融逍遙客:異常手法「笠錯」對象

游走於中港台併購、私募投資的金融多棲動物,現為多間上市公司主要股東及董事

李波事件觸動咗好多港人神經,以前就算天大的事情,大陸公安即使跨境,都會節制地低調辦案。好似今次先後五人失蹤、兼李波離奇又曝光的事,甚為罕見。查實另類辦案方法,即使在文明民主國度也經常出現。《 60分鐘時事雜誌》就有一輯專講美國 CIA如何喺世界各地老笠犯罪嫌疑人;間中笠錯對象,曾引起不少政治風波。

對付異常人士必須用異常手段,只有不食人間煙火的書生才會有婦人之仁,認為有了法律,就當法律係唯一解決問題的工具。然而今次被失蹤的,只是個經營有道的書店老闆,從任何角度看用「異常方式」對付都值得同情。多年前大富豪綁匪張子強,玩盡香港法律漏洞,大舉 V字手勢的得戚相歷歷在目。當時公安也是利用非常手段誘其入境,幾乎即捕即審即殺,令香港富豪放下心頭大石,公眾也拍手稱快。同樣不遵常規,不遵守法律,觀感卻大相逕庭。

其實每個良知市民心中都有把正義之尺,執政者的任何作為,只要符合呢把尺的期望,還是能夠得到支持。反而坐在立法會的尊貴議員,卻開口夾着脷,無恥到極點的叫雞理論都講得出口,我國我黨培養出咁失禮的人物,真係丟架之至。今時今日,任何精明老闆,最唔缺係擦鞋仔。從等埋發叔事件,到阿星叫雞,呢班豬隊友一一現形,無為老闆排憂解難之餘,還添煩添亂,換咗逍遙客坐喺中南海,真係會監生激死!執筆期間收到探子消息,李波事件中在泰國失蹤的桂民海才是主角,背景並不簡單,十多年前就在祖家寧波惹禍,但為何與李波又扯上乜關係就無從得知。呢個消息真確與否應該好快揭盅,但絕對可靠過阿星哥的集體叫雞理論。

中環寸嘴:有美利堅踎算好彩!

楊國佳

聖誕節坐住喺鏞記風水位歎咗個「振邦金勾翅」。

工廈大王楊耀松長子,是各大有名食肆之 VIP,喜歡研究城中有錢佬對食之要求,透過美酒佳餚,察看人生百態,讓讀者「嗒」落有味。

嘩,呢個禮拜個市,我睇係自○七、○八年金融海嘯以來,最慘烈嘅熊市第三期,因為今次有埋人民幣貶值嘅 factor,我通常長假期前,有理冇理都會掟晒短線嘅股票,有胡就食,費事夜長夢多,咁先至有心情喺聖誕節嗰日,走去鏞記歎個「尿兜翅」,驚佢清咗盤冇得食,其實想「鑿置」嗰個「兜」啫,聽講全店得番六個咋。

大丈夫能屈能伸,過完年個市跌到一仆一碌,通常輸錢嘅速度快過贏錢嘅速度㗎。走去灣仔美利堅食碗仔翅啦,呢啲時候有「美利堅」踎都算好彩,隔籬幾枱鬼佬加埋「竹升」仔都係踎呢度咋,大件夾抵食吖,唔差㗎,仲可以緬懷一下舊時唐人街大酒樓風味。

我有個潮州老友寸我,話我成日幫襯福臨門,都唔識買樽手攪嘅潮州辣椒醬,超,呢樽辣椒醬個包裝寫住「 XO」醬,一嚿水「 XO」醬?想創你個心呀,不過又咁講,呢樽辣椒醬係有師傅執過嘅,而且真係手攪,唔係機器攪,冇咁勻巡,唔好𢳂面嗰浸,要好似攪屎棍咁勤力啲攪吓佢先好食,學得潮州李嘉誠話齋,今年喺各方面要更努力。

美利堅食雞絲碗仔翅,都係翅吖。

呢樽$100潮州辣椒醬,個盒標示係 XO醬,係個大廚親自調校嘅。

長和凶兆

上年六月,敝刊專欄作家林本利寫了一篇題為「長和世紀重組不是吉兆」,當時恒指高企 26,000點;林本利提出李氏每有重組,後市即大幅回落 10,000點,如 97年 3月長和系重組,以垂直方式控制四間上市公司,以及 2000年 2月李澤楷鯨吞香港電訊;去年初,長和系宣布重組,如今股市大跌,林本利的預言中了,他說:「我救咗好多人九月份時我都話會跌到 18,000點啦,每次重組都係誠哥走得最快,高追長和系的人都好慘!」各位投資者,下一個 Q位,睇萬八!

冼國林又多一瓣

第一信用金融集團( 8215)主席冼國林,一向百足咁多爪,既開財仔公司,又拍吓電影、喺佛山搞吓影城,連詠春都學埋。最新搞作,係學人拍微電影,仲好開心咁向小宗 show咗樣嘢──「平安卡」!佢參加咗建造業安全課程;但堂堂上市公司主席要拎平安卡,難道要再培訓?佢就話:「方便轉做地盤……講笑啫!」原來冼師傅諗緊搞工場,收啲舊木材傢俬返來再造,賣咗嘅錢做慈善用途。佢仲話攞平安卡係因為身體力行,要求影城員工同樣注意工業安全。冼師傅一向精明,咁仲唔一箭雙鵰?

冼國林做鬥木佬都做得好認真,仲攞埋張平安卡添。

 


鍾意就快D Share啦!