掃呢頁CODE去手機

2016年1月14日 星期四

徐榮 B女騷價 3,000蚊 出私伙打救《愛•回家》 [壹週刊 - 1349] __,愛•回家,M1,

探熱針徐榮B女騷價3,000蚊 出私伙打救《愛•回家》長命劇《愛•回家》大換血後收視不停瀉,無綫惟有變陣,上月搵「馬家軍」回歸搶救,除了孻姑郭少芸冇歸隊,全家總動員出動,其中「馬強」徐榮更帶埋私伙B女一齊落場。三個月人仔,騷價3,000蚊,每日限時開工三粒鐘,身價比其他演員超出一倍。收視有起色「馬家」霸氣回歸後,收視一直插水的《愛•回家》,首週已經回升四點,大台見有起色,馬上下召快手改劇本,將由一 ...


探熱針

徐榮 B女騷價 3,000蚊 出私伙打救《愛•回家》

長命劇《愛•回家》大換血後收視不停瀉,無綫惟有變陣,上月搵「馬家軍」回歸搶救,除了孻姑郭少芸冇歸隊,全家總動員出動,其中「馬強」徐榮更帶埋私伙 B女一齊落場。三個月人仔,騷價 3,000蚊,每日限時開工三粒鐘,身價比其他演員超出一倍。

收視有起色

「馬家」霸氣回歸後,收視一直插水的《愛•回家》,首週已經回升四點,大台見有起色,馬上下召快手改劇本,將由一班新人孭飛的健身室戲份,大幅削減一半。

「馬家出返嚟之後,多咗好多報導,而家故事內容仲係新舊人各一半,不過如果反應繼續好,可能會將馬家戲份再加重,嗰班新演員啲戲份分薄晒,當然有唔開心,但公司係睇收視,觀眾係老細,馬家先留到觀眾,都冇辦法。」劇組工作人員說。

孻姑郭少芸缺陣,但馬家有徐榮私伙 B女徐心怡加入做新成員,飾演馬子仁同新抱仔 Pinky的囡囡「馬家好」,一落場,三個月大的心怡 BB已成為網友話題焦點,被讚眼仔碌碌肥嘟嘟可愛度爆燈,更令收視微升兩點。據了解,童星酬勞長期保持低水的無綫,今次對「馬家公主」十分鬆手,可以跟爹哋同酬,三千蚊一個騷,每日開工不多於三小時(出鏡半句鐘為一騷)。

「徐榮唔係因為錢俾個女出鏡,只係咁啱公司要搵 BB演員,一班演員對《愛•回家》始終有感情,大家都想收視升番同做過一千集,所以徐榮出動私伙,俾個女落場幫手。」

在劇中飾演二叔馬強的徐榮,經常都有機會抱住囡囡心怡出鏡。

同一場戲,要出樣的話, B女會真身出現。若果背向鏡頭,就以公仔(箭嘴)頂替。

埋身前先消毒

除了限時工作,心怡 BB開工亦有好多規矩,其他演員必須跟從。

「錄影廠空氣唔流通又污糟,所以 B女唔可以超時工作,三粒鐘冇價講,仲要媽咪一定跟場。大部分時間徐榮都會留喺廠入面𥄫實,仲會帶住消毒噴霧劑,每個同 B女有接觸嘅演員,事前都要被消毒先可以埋身。有次(劉)丹爺有幾聲咳,佢都自動波戴番口罩,免得傳染俾心怡。如果唔係拍 close up,就用公仔頂替,唔使心怡 BB留喺錄影廠咁耐。」劇組工作人員說。

新抱仔 Pinky阮兒為求逼真,增磅扮媽咪,抱 B女手勢亦十分熟練。

徐心怡表情十足,眼仔碌碌成日笑,冧死老豆徐榮。

新《愛•回家》故事本來圍繞健身室一班職員,不過馬家回歸,一班人戲份均被刪。

「馬壯」黎諾懿回歸後,跟本來孭正男一的坤哥及龔嘉欣齊出席宣傳活動。

唱得的徐榮,間唔中會揸結他出騷搵真銀,而平日跟兒子徐朗也有 jam歌練聲。

小金蛋

得意的小朋友同動物,特別易呃到 like,娛圈人氣高的童星,身價可以比一般二、三線藝人更高,相當有吸金潛力。

美心妹妹

14年無綫推出電視劇《愛我請留言》後,在劇中飾演「樂悠悠」的美心妹妹楊鎧凝人氣颷升,經常出席大小活動幫阿媽搵錢,被指年賺 300萬,直至去年推出寫真集引起連串風波,將女兒作為搖錢樹的楊母,在壓力下才減少讓女兒曝光。

王詩齡

內地導演王嶽倫及主持李湘的寶貝女王詩齡,自從參加真人騷《爸爸去哪兒》彈出後,商演廣告電影排住隊,跟張家輝在《賭城風雲 2》做父女,與楊千嬅、吳鎮宇合作《寶貝當家》的她,廣告價五百萬起跳,電影片酬更高達七位數。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!