掃呢頁CODE去手機

2016年1月28日 星期四

林志穎襲夜市掃街 網民讚有錢但唔大牌 __,林志穎,

小編表示:我都好想食。next1/1pre章魚燒呀!next1/1pre生煎包呀!next1/1pre食咁多好西,唔怪之得林志穎塊臉愈嚟愈圓啦!next1/1pre早前喜得雙胞胎嘅台灣藝人林志穎,呢排就返咗台灣,仲「吃貨」上身,喺夜市度係咁覓食,仲喺微博全程直擊,好似完全唔使KeepFit咁,令唔少網友葡萄佢食極唔肥。林志穎仲留言:「到士林夜市逛逛,看到很多人在排隊買這家的生煎包,我也來湊個熱鬧買 ...


小編表示:我都好想食。next1/1pre章魚燒呀!next1/1pre生煎包呀!next1/1pre食咁多好西,唔怪之得林志穎塊臉愈嚟愈圓next1/1pre早前喜得雙胞胎嘅台灣藝人林志穎,呢排就返咗台灣,仲「吃貨」上身,喺夜市度係咁覓食,仲喺微博全程直擊,好似完全唔使KeepFit咁,令唔少網友葡萄佢食極唔肥。林志穎仲留言:「到士林夜市逛逛,看到很多人在排隊買這家的生煎包,我也來湊個熱鬧買 ...


小編表示:我都好想食。

next 1/1 pre

章魚燒呀!

next 1/1 pre

生煎包呀!

next 1/1 pre

食咁多好西,唔怪之得林志穎塊臉愈嚟愈圓

next 1/1 pre

早前喜得雙胞胎嘅台灣藝人林志穎,呢排就返咗台灣,仲「吃貨」上身,喺夜市度係咁覓食,仲喺微博全程直擊,好似完全唔使Keep Fit咁,令唔少網友葡萄佢食極唔肥。林志穎仲留言:「到士林夜市逛逛,看到很多人在排隊買這家的生煎包,我也來湊個熱鬧買來吃看看!還有章魚燒,還有我最愛的蜜酥雞排,青蛙下蛋(黑糖粉圓),怎麼辦?不能在(再)吃了!臉越(愈)來越(愈)圓了!」

對於被譽為人生勝利組、身家同靚車一樣多到爆嘅林志穎,竟然突襲夜士幫襯平民小食,網民們都大為感動,仲留言大讚林志穎話:「喜歡上你了。有名卻不大牌,有錢也吃路邊攤。」呢位網民,又真係幾中point喎。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!