掃呢頁CODE去手機

2016年1月28日 星期四

掛住拍拖貶做女二 戲屎香香舞獅失手 [壹週刊 - 1351] __,香香,岑麗香,M1,

新戲降grade做阿二,香香拍醒獅戲時舞唔掂個獅頭,搞到要搵替身頂上。探熱針掛住拍拖貶做女二 戲屎香香舞獅失手去年同加拿大籍金融才俊Joshua撻着的岑麗香,同男友車廂熱吻返歸過夜,自拆「處女」招牌,形象幻滅。雖然經理人出黃牌警告,但香香一於少理,繼續拍拖大晒!唔聽話,無綫老規矩!在新劇《火線下的江湖大佬》,香香戲份少過陳煒、苑瓊丹。日前劇組在沙頭角拍外景,要在戲中舞獅的她,雞手鴨腳,擔住個獅頭擰 ...


新戲降 grade做阿二,香香拍醒獅戲時舞唔掂個獅頭,搞到要搵替身頂上。

探熱針

掛住拍拖貶做女二 戲屎香香舞獅失手

去年同加拿大籍金融才俊 Joshua撻着的岑麗香,同男友車廂熱吻返歸過夜,自拆「處女」招牌,形象幻滅。雖然經理人出黃牌警告,但香香一於少理,繼續拍拖大晒!唔聽話,無綫老規矩!在新劇《火線下的江湖大佬》,香香戲份少過陳煒、苑瓊丹。日前劇組在沙頭角拍外景,要在戲中舞獅的她,雞手鴨腳,擔住個獅頭擰來擰去,舞極導演都唔收貨,最終要出動替身代勞,嘥晒啲時間!

資質有限

無綫新劇《火線下的江湖大佬》由老戲骨孭飛,三年冇拍大台劇的鄭則士回巢同陳煒擔正;至於被貶做女二的岑麗香,去年拍攝《實習天使》時,曾被對手洪永城藐爆更當眾踩:「你咁咪唔 natural囉!」今次更加要對住班演技派前輩,香香戲屎更戲屎!

在劇中香香飾演一個鍾意舞獅的上班族,事前亦惡補了一段日子,希望拍劇時可以似模似樣。

拍攝當日,香香先在一旁拉筋、壓腿做熱身,又聽從師傅指導,練習動作走位。到正式埋位,擔住十磅重獅頭的香香好似擔泥一樣,舞極都舞唔掂,頻頻 NG,連同場負責打鼓的陳山聰都打到冇晒心機。自知累街坊,香香惟有以笑遮醜。

頻頻 NG,香香一味傻笑遮醜。

師傅親自上陣示範,教香香走位。

埋位前,香香企埋一邊做熱身。

替身代勞

香香舞獅雞手鴨腳,導演冇晒符,只好叫替身頂上,到最後拍拎住獅頭擺 pose的近 shot,再叫番香香埋位。

靠替身過骨的香香之後見到老友沈卓盈,即刻捉住對方嗌救命,又講到扁晒嘴,沈卓盈就不停加以安慰。

「香香呢排好多投訴,佢話自己要背中文對白已經好大壓力,仲有每次練完舞獅,兩隻手都又痠又痛,返到屋企要捽按摩油,搞到手瓜都粗埋。」劇組工作人員透露。

香香不停 NG,負責打鼓的陳山聰都等到冇晒 mood。

對住鄭則士、陳煒等老戲骨,香香戲屎冇得呃人。

去年同加拿大籍金融才俊撻着,仲被拍得車廂肉緊嘴嘴,處女香香形象當堂大打折扣。

見到老友沈卓盈,香香即刻扁嘴狂呻,要對方呵番。

為咗新劇,香香連夜搵師傅補鐘練舞獅。

苦練舞獅搞到成身瘀傷,香香要睇跌打敷藥。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!