掃呢頁CODE去手機

2016年3月25日 星期五

【英國訂婚場地曝光】楊怡接受祝福:我現在放假中,多謝關心,回來再講 __,楊怡,

楊怡與羅仲謙秘密到倫敦影婚紗相及訂婚,兩口子先訂婚,待回港後再註冊。圍村人兼自認思想傳統嘅謙謙話過結婚一定公開,估計兩人返港後可能宣佈喜訊都講唔定0架!下午5時17分,楊怡以短訊回覆道:「我現在放假中,多謝關心,回來再講。」還送上心心添!未幾羅仲謙亦親回覆《蘋果》表示:「我依家放緊假呀,有咩野就返香港先再講啦,多謝大家關心。」夾過晒喎。楊怡下周一才返港出席大台新劇《末代御醫》宣傳,屆時會唔會公開都 ...




其他影片:>>






楊怡與羅仲謙秘密到倫敦影婚紗相及訂婚,兩口子先訂婚,待回港後再註冊。圍村人兼自認思想傳統嘅謙謙話過結婚一定公開,估計兩人返港後可能宣佈喜訊都講唔定0架!下午5時17分,楊怡以短訊回覆道:「我現在放假中,多謝關心,回來再講。」還送上心心添!未幾羅仲謙亦親回覆《蘋果》表示:「我依家放緊假呀,有咩野就返香港先再講啦,多謝大家關心。」夾過晒喎。楊怡下周一才返港出席大台新劇《末代御醫》宣傳,屆時會唔會公開都仲未知,不過家姐楊卓娜原來早於22號已經洩露玄機,原來楊卓娜兩公婆,仲有楊媽媽都一齊飛咗去英國,見證愛女同謙謙呢個人生重要時刻!口密嘅楊卓娜,喺fb寫道:「倫敦的天氣靚到冇朋友!終於到了工作的時刻!要努力!要靚靚!」以「開工」作掩飾——但開工帶埋媽媽同老公,就有啲離奇……相中未見楊怡同謙謙身影,但就有全英國第二最古老的大教堂——Rochester Cathedral,這大教堂位於距離倫敦不遠的小鎮Rochester,亦是狄更斯度晚年的地方。Rochester Cathedral建於604AD,現今模樣為10世紀時由法籍修士監督修建,一磚一石都有千年歷史,結合羅馬式建築及後期歌德式風格,莊嚴瑰麗,亦吸引不少遊客,估計楊怡同謙謙就係喺呢間教堂影婚紗相。楊卓娜另一張相,背景係距離Rochester Cathedral約21分鐘車程嘅利茲普城堡(Leeds Castle),是英國最古老的城堡,座落於英國南部Maidstone附近,由法國人興建,已有逾900年歷史,不少準新人都愛到這裡影結婚相,或者舉行婚禮。如果要包起古堡舉行婚禮,需約15,000英鎊(約需16萬港元);過夜都仲得,每位客人只需付300英鎊(約3,300港元)而古堡裡最出名是迷宮Maze,建於1987年,以2,400棵紫松樹種植而成;入到去不辨東南西北,令人流連忘返0架。

楊怡心心回應:「我現在放假中,多謝關心,回來再講。」 羅仲謙嘅回覆同楊怡相若 疑是舉行訂婚儀式的利茲普城堡(Leeds Castle)。
楊卓娜FB 楊卓娜與母留影的地方,就是Rochester Cathedral。 楊卓娜與老公
Rochester Cathedral (Rochester Cathedral 官方fb) Leeds Castle(互聯網圖片) 就係呢個大迷宮喇!(互聯網圖片)

鍾意就快D Share啦!