掃呢頁CODE去手機

2016年3月25日 星期五

亞視最後節目 回到亞姐2013 __,亞視,亞洲小姐,亞姐,

亞視最後節目 回到亞姐2013【亞視倒數7日】進入倒數階段的亞視,有傳希望在最後一夜舉行亞姐作終結,但據亞視官網前晚刊出的節目表顯示,不但沒有任何亞姐選美舉行,更貫徹無限loop作風,重播2013年羅霖與楊玉梅等亞姐到法國拍攝的《MissAsia25th法國瑰麗巡迴》作熄機前最後一擊,羅霖昨苦笑說:「希望快啲完結咗佢,唔好再鬧笑話,好心痛。」距離亞視4月1日熄機還有7日,亞視原意在最後一夜舉行第2 ...


亞視最後節目 回到亞姐2013

【亞視倒數7日】進入倒數階段的亞視,有傳希望在最後一夜舉行亞姐作終結,但據亞視官網前晚刊出的節目表顯示,不但沒有任何亞姐選美舉行,更貫徹無限loop作風,重播2013年羅霖與楊玉梅等亞姐到法國拍攝的《Miss Asia 25th法國瑰麗巡迴》作熄機前最後一擊,羅霖昨苦笑說:「希望快啲完結咗佢,唔好再鬧笑話,好心痛。」

距離亞視4月1日熄機還有7日,亞視原意在最後一夜舉行第27屆亞姐選美,但據前晚亞視官網刊出的節目表,顯示4月1日本港台並非舉行亞姐選美,僅於當晚10時50分重播羅霖、楊玉梅、陳彥蓉和齊真晨4位亞姐於2013年到法國拍的特備節目《Miss Asia 25th法國瑰麗巡迴》作為終結,最後一屆亞姐分分鐘爛尾,而正重播的《大內群英》和《雄霸天下》等劇未播出大結局,亞視便已熄機。問何以選擇《法國瑰麗巡迴》作告別?亞視臨時清盤人德勤公關部昨表示:「冇回應。」

除法國外,當年羅霖與楊玉梅等先後往葡萄牙和台灣等拍《瑰麗巡迴》系列,介紹美食和地方特色,為同年舉行的亞姐造勢。對於亞姐爛尾,羅霖昨說:「可惜咗好耐,電視台都冇咗,冇必要搞亞姐,出糧畀員工最緊要,做唔做落去,大家都冇感覺。」提到舊作變成最後一擊,她說:「個節目係我有份投資嘅酒生意馬伯樂贊助先拍,我嘅生意拍檔仲指定要我做main主持,點知亞視幫我推job,同人講我冇期,推薦其他亞姐去,先揭發呢件事。」亞視最後一刻仍是重播,羅霖說:「冇辦法,希望快啲好好完結咗佢,唔好再鬧笑話,好心痛。」



■羅霖(右)和楊玉梅大前年到法國拍的旅遊節目,變成亞視的告別作。資料圖片



■前亞姐(左起)齊真晨、楊玉梅、羅霖和陳彥蓉變相代表亞視向大家道別。電視圖片



■亞視熄機當晚最後節目是重播大前年的《Miss Asia 25th法國瑰麗巡迴》。

冇錢都要去法國拍楊玉梅對節目成亞視終結作表示榮幸,但對亞視熄機感可惜,她說:「每個人都想幫亞視,唔希望佢倒閉,去到今日咁情況都冇法子,係心痛嘅!」楊玉梅又透露當年到法國取景的故事:「嗰時budget唔係好大,我基本上係收車馬費,水同好多樣嘢都係自己畀錢買。好多地方只可以偷拍,冇申請,當時我哋人生路不熟,冇錢請繙譯,我哋上車半路溝通有問題,慘到俾司機將行李掟走,擺我哋喺街,我哋唔識法文喺街度流浪,後尾打番香港求救。」

採訪:魯吉、唐如



■亞視熄機尚餘7天。資料圖片



■前亞姐張文慈昨認為重播節目好過搞選美。攝影:馬建華


鍾意就快D Share啦!