掃呢頁CODE去手機

2016年3月25日 星期五

李嘉欣:名人:李嘉欣派軍糧 浸溫泉晒微波 __,嘉欣,李嘉欣,鍾嘉欣,

李嘉欣,真係無敵Super靚女呀!next1/1pre大美人李嘉欣之前因為無啦啦玩失蹤惹來大肚傳聞,不過好快就因為佢出嚟親自澄清令到呢個傳聞告一段落。而對於見慣風浪嘅大美人嚟講,傳聞嘅嘢當然打擊唔倒佢啦。呢排,大美人似乎去咗日本旅行兼吸收靈氣,佢享受美景同美食嘅同時,都不忘喺社交網大派軍糧,晒出一張浸溫泉嘅靚女側面相,大家除咗有靚樣睇,仲可以見到嘉欣晒微波,真係少啲心血都唔掂。而李嘉欣仲好識享受人 ...


李嘉欣,真係無敵Super靚女呀!

next 1/1 pre

大美人李嘉欣之前因為無啦啦玩失蹤惹來大肚傳聞,不過好快就因為佢出嚟親自澄清令到呢個傳聞告一段落。而對於見慣風浪嘅大美人嚟講,傳聞嘅嘢當然打擊唔倒佢啦。

呢排,大美人似乎去咗日本旅行兼吸收靈氣,佢享受美景同美食嘅同時,都不忘喺社交網大派軍糧,晒出一張浸溫泉嘅靚女側面相,大家除咗有靚樣睇,仲可以見到嘉欣晒微波,真係少啲心血都唔掂。

而李嘉欣仲好識享受人生咁留言:「Nothing beats an outdoor onsen after spring skiing。(冇一樣嘢好得過,完成春日滑雪後浸番個戶外溫泉)」而網民看了這張美如畫的照片後,都不忘大讚嘉欣靚女,並謂:「有人告訴你,你真的很美嗎?」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!