掃呢頁CODE去手機

2016年3月25日 星期五

楊謹華:拍拖三年!38歲楊謹華含淚宣布分訊 __,楊謹華,

合久必分?楊謹華驚爆分手!next1/1pre楊謹華出席公益活動強顏歡笑。圖片:中國時報next1/1pre楊謹華(前排右三)曾帶柯朝璋(前排右二)參加朋友的聚會。next1/1pre現年38歲的台灣藝人楊謹華同攝影師男友柯朝璋喺2013年因為合作電視劇《女王的誕生》而撻着。兩人拍拖近3年,雖然戀情不被外界睇好,但兩人感情一直堅定。尋日楊謹華出席台灣籌款活動時卻突然宣布分手,仲講到喊晒口添!問到分 ...


合久必分?楊謹華驚爆分手!

next 1/1 pre

楊謹華出席公益活動強顏歡笑。圖片:中國時報

next 1/1 pre

楊謹華(前排右三)曾帶柯朝璋(前排右二)參加朋友的聚會。

next 1/1 pre

現年38歲的台灣藝人楊謹華同攝影師男友柯朝璋喺2013年因為合作電視劇《女王的誕生》而撻着。兩人拍拖近3年,雖然戀情不被外界睇好,但兩人感情一直堅定。尋日楊謹華出席台灣籌款活動時卻突然宣布分手,仲講到喊晒口添!

問到分手原因是否與第三者、結婚未達共識等問題有關?楊謹華強調冇第三者,並含淚大爆兩人早於半年前分開:「跟結婚沒關係。」佢又強顏歡笑謂:「難過一定會,畢竟有付出,退回好友的位置比較舒適。」並呼籲傳媒給予二人空間。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!