掃呢頁CODE去手機

2016年3月25日 星期五

亞視停播尚有六日 萬綺雯吹雞慶祝 __,亞視,萬綺雯,

亞視距離4月1日死期,仲有唔夠一個星期,對於員工嚟講可以話係一個解脫,呢場鬧劇終於要劃上句號,希望係。至於一班前亞視藝人,好似萬綺雯、鄧萃雯、張文慈以及吳廷燁約埋開P慶祝。下?唔係咁搞笑為亞視拜拜開香檳呀?實情佢地就想為台灣嚟嘅朋友林志豪洗塵。林志豪選過下亞洲先生,之後加入亞視,於是就同佢哋Friend起上嚟。可惜林志豪個passport問題,最後冇嚟香港,但係佢哋照開P當叙下舊囉!吳廷燁同傳過緋 ...


亞視距離4月1日死期,仲有唔夠一個星期,對於員工嚟講可以話係一個解脫,呢場鬧劇終於要劃上句號,希望係。

至於一班前亞視藝人,好似萬綺雯、鄧萃雯、張文慈以及吳廷燁約埋開P慶祝。下? 唔係咁搞笑為亞視拜拜開香檳呀? 實情佢地就想為台灣嚟嘅朋友林志豪洗塵。林志豪選過下亞洲先生,之後加入亞視,於是就同佢哋Friend起上嚟。可惜林志豪個passport問題,最後冇嚟香港,但係佢哋照開P當叙下舊囉!

吳廷燁同傳過緋聞的張文慈更加嚟張恩愛合照,唔少網民就叫佢哋兩個一齊,仲留言叫張文慈快啲下嫁俾吳廷燁,等佢哋了咗件心事。點解? 你就睇番《我和僵屍有個約會》啦。

鍾意就快D Share啦!