掃呢頁CODE去手機

2016年4月16日 星期六

朱智賢:盤點晒性感相呃Like女神 孫慧雪最爆! __,女神,孫慧雪,朱智賢,

晒身材呢招千係萬試萬靈,不過阿雪雪其實係比較少行性感路線的!「得網民心得天下」,擁有32B身材嘅朱智賢(Ashley)因索爆身材吸引網友喪Like,並成為網民新寵,現時Instagram擁有約2萬5千名追隨者。其實不少女藝人都靠晒靚Body上位,網上Like數甚至不少於一些當家花旦。同樣「胸狠」擁有34D嘅張秀文、36E嘅陳婉衡及34C嘅歐陽巧瑩,均喺性感亮相後Fans人數急升,現時分別有5萬7千 ...


晒身材呢招千係萬試萬靈,不過阿雪雪其實係比較少行性感路線的!

「得網民心得天下」,擁有32B身材嘅朱智賢(Ashley)因索爆身材吸引網友喪Like,並成為網民新寵,現時Instagram擁有約2萬5千名追隨者。

其實不少女藝人都靠晒靚Body上位,網上Like數甚至不少於一些當家花旦。同樣「胸狠」擁有34D嘅張秀文、36E嘅陳婉衡及34C嘅歐陽巧瑩,均喺性感亮相後Fans人數急升,現時分別有5萬7千、5萬1千及3萬1千名追隨者。

至於網民至愛嘅孫慧雪,身材上雖然比較輸蝕,只擁有33B上圍,但佢並非行性感,憑住一副靚樣照吸逾8萬2千名Fans!早前佢同阿Bob拍戲,拉低衫騷胸圍扮演AV女優「波多野雪雪」,谷出深長事業線,更引來逾8千個Like!

報道出街後,孫慧雪即刻喺fb轉發,留言話:「留意內文,我都話我唔係走性感㗎!!」隨即吸咗千幾個like!話佢唔係吸like女神都唔得呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!