掃呢頁CODE去手機

2016年4月16日 星期六

謝安琪:唔急傾續約 夏森美同Kay再合作睇緣份 __,Kay,森美,謝安琪,

夏森美仲話過去十年佢哋真係冇停過咁做,所以佢心靈上都要休息。「人妻女神」謝安琪(Kay)完成兩場紅館演唱會後,已宣布將暫別樂壇,短長則一年,長則未定,阿Kay暫別之時,也透露與經理人夏森美即將約滿,夏森美接受《東網》電話訪問,問到他與阿Kay有否傾續約?還是待阿Kay休息完才傾?夏森美說:「唔急,慢慢,我哋合作咁耐,合約唔係最重要嘅事。一年前已知阿Kay想休息暫別,當時大家有商量過,過去十年我哋真 ...


夏森美仲話過去十年佢哋真係冇停過咁做,所以佢心靈上都要休息。

「人妻女神」謝安琪(Kay)完成兩場紅館演唱會後,已宣布將暫別樂壇,短長則一年,長則未定,阿Kay暫別之時,也透露與經理人夏森美即將約滿,夏森美接受《東網》電話訪問,問到他與阿Kay有否傾續約?還是待阿Kay休息完才傾?夏森美說:「唔急,慢慢,我哋合作咁耐,合約唔係最重要嘅事。一年前已知阿Kay想休息暫別,當時大家有商量過,過去十年我哋真係冇停過咁做,我心靈上都要休息。(將來還會合作?)睇緣份。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!