掃呢頁CODE去手機

2016年4月16日 星期六

楊怡禁女埋謙仔身 黃智雯蔡思貝當災 __,蔡思貝,黃智雯,楊怡,羅仲謙,謙仔,

楊怡嘅虎妻威力,真係不容忽視。喺上月遠赴英國古堡同羅仲謙秘婚嘅楊怡,終於成功將謙謙私有化。不過由於老公樣靚身材正,為咗「安全感」三個字,楊怡焗住「虎妻」上身,全方位「𥄫實」謙謙!除咗要揸住財政大權,仲向老公落「禁女令」,嚴禁佢有任何「可疑女性」埋身,搞到謙謙有男主角都冇得做!見劇化水加入無綫捱足幾年先至上位、做到「男一」嘅謙謙,原本諗住乘勝追擊拍多幾套劇,坐穩當家小生地位,無綫之前仲睇中咗備受港人 ...


楊怡嘅虎妻威力,真係不容忽視。

喺上月遠赴英國古堡同羅仲謙秘婚嘅楊怡,終於成功將謙謙私有化。不過由於老公樣靚身材正,為咗「安全感」三個字,楊怡焗住「虎妻」上身,全方位「𥄫實」謙謙!除咗要揸住財政大權,仲向老公落「禁女令」,嚴禁佢有任何「可疑女性」埋身,搞到謙謙有男主角都冇得做!

見劇化水

加入無綫捱足幾年先至上位、做到「男一」嘅謙謙,原本諗住乘勝追擊拍多幾套劇,坐穩當家小生地位,無綫之前仲睇中咗備受港人熱捧嘅韓國人氣劇《Kill Me Heal Me》同《沒關係,是愛情啊》,尤其《Kill》嘅男主角池晟一人分飾七角,更加係極有挑戰性,所以鐵定以該劇做藍本開拍香港版,且搵嚟資深監製潘嘉德操刀。據知,潘嘉德本來諗住搵愛將謙謙同黃智雯孭飛,謙謙亦都對呢套劇極有興趣,可惜最終過唔到老婆嗰關。

謙謙同黃智雯喺2010年拍攝《搜下留情》時傳過緋聞,當時仲未同楊怡拍拖嘅謙謙,仲盛傳好照顧黃智雯。之後佢哋合作《巴不得媽媽…》時更加有感情線,又曾經不約而同咁話大家感情相當好。

勒令謙謙推劇

眼見老公同黃智雯啲緋聞當年傳得咁勁,所以楊怡一知道佢哋有機會「故劍重逢」都好擔心,就算黃智雯已經有感情穩定嘅圈外男友,楊怡都因為唔放心勒令謙謙推劇!為免老婆嬲嬲豬,謙謙亦焗住放棄。

袁偉豪臨危受命

消息指,潘嘉德因為咁樣搞到陣腳大亂,最終搵咗另一位上緊位嘅小生袁偉豪頂替。據知除咗黃智雯,其實蔡思貝都係楊怡高度戒備人物,因為蔡思貝當年被指拍無綫劇集《衝線》時姣溝謙謙,睇嚟謙謙嚟緊嘅「發展空間」,都有啲忟水。

風騷行街多人圍

老公咁聽話,「虎妻」楊怡當然心情大靚啦,所以之前見佢同助手喺紅磡行街時不知幾風騷。而向來對生B採取開放態度嘅佢,面對粉絲同小朋友要求合照亦來者不拒,「母愛爆棚」嘅佢,仲要屈埋膝就小朋友影相,期間仲有粉絲送咗一大紮花畀楊怡。眼見自己搵到好歸宿,人氣婚後又不跌反升,捧住紮花嘅楊怡當然飲得杯落,四萬咁口走去買珍珠奶茶,真係矚目到不得了。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!