掃呢頁CODE去手機

2016年4月16日 星期六

女神生日晒靚樣!40歲舒淇撼42歲徐靜蕾 __,女神,徐靜蕾,舒淇,

舒淇(右上圖右)同徐靜蕾(右上圖左)兩位女神都係喺今日生日㗎,等小編都睇番聲生日快樂先!今日係女神舒淇40歲嘅生日,以及另一位女神徐靜蕾嘅42歲生日。今早徐靜蕾上載同舒淇嘅合照,相中見兩人淡妝上陣,着上T恤,但依然明艷照人,別具氣質,而徐靜蕾亦留言祝福:「是一年一度俺(我)倆生日特別快樂!」後來舒淇亦轉載貼文,並留言:「也祝特別有才特別的特別的不得了的妳生日快樂幸福喜樂啊!咱們中間哪位男士好可憐啊 ...


舒淇(右上圖右)同徐靜蕾(右上圖左)兩位女神都係喺今日生日㗎,等小編都睇番聲生日快樂先!

今日係女神舒淇40歲嘅生日,以及另一位女神徐靜蕾嘅42歲生日。今早徐靜蕾上載同舒淇嘅合照,相中見兩人淡妝上陣,着上T恤,但依然明艷照人,別具氣質,而徐靜蕾亦留言祝福:「是一年一度俺(我)倆生日特別快樂!」後來舒淇亦轉載貼文,並留言:「也祝特別有才特別的特別的不得了的妳生日快樂幸福喜樂啊!咱們中間哪位男士好可憐啊!」

圈中好友送祝福

呢兩位女神亦得到唔少圈中好友送上祝福,內地女星李冰冰亦上載徐靜蕾及舒淇嘅合照,仲留言話:「這倆大美妞還能再美點嘛?兩位美少女生日快樂!」另一台灣女神林心如都大晒同舒淇嘅合照送祝福。而一講起舒淇,當然會諗起佢最近嘅緋聞男友彭于晏,今日佢亦不避嫌咁送上祝福:「生日快樂,自然最美 不愧是女神呀!」

舒淇被瘋狂洗版

此外舒淇喺圈中亦人緣超好,林熙蕾、徐若瑄、任賢齊、趙薇、林心如……N咁多個Friend亦喺微博隔空送祝福,瘋狂洗舒淇版!不過正喺台灣拍戲嘅舒淇亦相當有耐性,逐一回覆,當中林熙蕾同佢講:「我一生最愛的女人,生日快樂!永遠愛你」而舒淇仲搞笑咁「寸」對方:「但妳還是嫁給了別人!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!