掃呢頁CODE去手機

2016年5月19日 星期四

買風水盆栽 蕭定一俾老婆話事 [壹週刊 - 1367] __,蕭定一,M1,

揀風水盆栽,話晒事嘅Michelle點都問問老公意見。同你吟一吟買風水盆栽 蕭定一俾老婆話事一頭家,當家作主,大事一般係男人,女人,管理小事;之不過,實際情況在點成線成面,幕後黑手,始終係個阿太。有日《壹》仔喺金鐘太古廣場見到蕭定一同老婆行花店,揀嘅全部係風水盆栽,例如金錢樹之類,店員就揸住份價單報價,而負責揸主意篤邊盆買邊盆嘅Michelle久不久就會問問老公意見,搞掂再報地址送貨。八珍無法將蕭 ...


揀風水盆栽,話晒事嘅 Michelle點都問問老公意見。

同你吟一吟

買風水盆栽 蕭定一俾老婆話事

一頭家,當家作主,大事一般係男人,女人,管理小事;之不過,實際情況在點成線成面,幕後黑手,始終係個阿太。

有日《壹》仔喺金鐘太古廣場見到蕭定一同老婆行花店,揀嘅全部係風水盆栽,例如金錢樹之類,店員就揸住份價單報價,而負責揸主意篤邊盆買邊盆嘅 Michelle久不久就會問問老公意見,搞掂再報地址送貨。

八珍無法將蕭定一同佢老爹蕭若元相提並論,但阿一能夠將家中事交俾另一半決定,就知同佢生完個女再啤對孖仔嘅 Michelle,唔係一般 C9!

揀定要乜,落 order送貨。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!