掃呢頁CODE去手機

2016年5月19日 星期四

林峯好踎功! [壹週刊 - 1367] __,林峯,M1,

有飯局,但林峯只係買咗三支酒,飯腳一定有限。同你吟一吟林峯好踎功!之前為咗三場個唱,林峯勁減20磅,連底褲都要買過晒!點知俾uncleLeon用隻熱狗就搞掂咗。玩到咁,真係冇得輸!不過林峯都冇吞泡,爆肌又見紅,努力爭番多少版位。戒糖嚴控飲食三個月,完騷後即放監!早個禮拜,《壹》仔見到林峯踎低喺銅鑼灣一間酒鋪揀酒,踎咗接近十分鐘,唔郁唔攰,充分發揮強國人功力有幾深厚!是日林峯買咗兩支做緊特價嘅紐西蘭 ...


有飯局,但林峯只係買咗三支酒,飯腳一定有限。

同你吟一吟

林峯好踎功!

之前為咗三場個唱,林峯勁減 20磅,連底褲都要買過晒!點知俾 uncle Leon用隻熱狗就搞掂咗。玩到咁,真係冇得輸!不過林峯都冇吞泡,爆肌又見紅,努力爭番多少版位。

戒糖嚴控飲食三個月,完騷後即放監!早個禮拜,《壹》仔見到林峯踎低喺銅鑼灣一間酒鋪揀酒,踎咗接近十分鐘,唔郁唔攰,充分發揮強國人功力有幾深厚!

是日林峯買咗兩支做緊特價嘅紐西蘭白酒,二百幾蚊就有交易,但考慮到千語 BB可能唔啱飲,決定買多支氹女必備嘅 sparkling wine,萬無一失!

為咗個唱戒糖三個月嘅林峯,爆肌又見紅,點知俾 Leon一招「玩大佢」搞掂。

擔心白酒唔啱千語 BB口味嘅林峯,專登買多支十個女仔九個 like嘅 sparkling wine。

林峯同店員踎低揀酒,踎咗近 10分鐘,絲毫不動,功力深厚。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!