掃呢頁CODE去手機

2016年5月19日 星期四

滕麗名陪做雀仔按摩 [壹週刊 - 1367] __,滕麗名,M1,

兩公婆拍拖做「雀仔」按摩,按咗粒幾鐘先夠喉。同你吟一吟滕麗名陪做雀仔按摩婚後平均一年一劇嘅滕麗名,今年三月同歐陽波比拍完新劇《一屋老友記》後,就開始放悠長假期。重返阿太崗位,依然享受二人世界嘅滕麗名,早排就孖住老公朱建崑去做雀仔(腳底)按摩,按完就去食蠔,歎到呢!沿途經過萬寧,阿滕叫老公去攞位先,自己就行入去睇嘢,之後買咗盒supplements走。又按摩又食supplements,滕麗名內外都照 ...


兩公婆拍拖做「雀仔」按摩,按咗粒幾鐘先夠喉。

同你吟一吟

滕麗名陪做雀仔按摩

婚後平均一年一劇嘅滕麗名,今年三月同歐陽波比拍完新劇《一屋老友記》後,就開始放悠長假期。

重返阿太崗位,依然享受二人世界嘅滕麗名,早排就孖住老公朱建崑去做雀仔(腳底)按摩,按完就去食蠔,歎到呢!

沿途經過萬寧,阿滕叫老公去攞位先,自己就行入去睇嘢,之後買咗盒 supplements走。

又按摩又食 supplements,滕麗名內外都照顧到。

手拖手去撐枱腳,滕麗名要入萬寧買嘢,於是差使老公先去餐廳坐低等。

按完腳去撳錢,朱建崑拗腰背貼滕麗名,黐少陣都唔得。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!