掃呢頁CODE去手機

2016年5月16日 星期一

狄波拉與兩孫仔合照 證關係良好 __,狄波拉,

栢芝經理人Emily上載狄波拉與兩個孫仔Lucas及Quintus的近照,力證關係良好。藝人謝霆鋒與前妻張栢芝分開後各自過着美好的生活,一對囝囝Lucas及Quintus則由栢芝主力照顧,而霆鋒亦不時抽空探望。不過,近日有指霆鋒及媽咪狄波拉(拉姑)被阻撓,唔能夠見到Lucas及Quintus,其實霆鋒同栢芝早前已經作出聯合聲明,澄清該報道失實,而栢芝經理人Emily今日亦喺微博上載拉姑與Lucas ...


栢芝經理人Emily上載狄波拉與兩個孫仔Lucas及Quintus的近照,力證關係良好。

藝人謝霆鋒與前妻張栢芝分開後各自過着美好的生活,一對囝囝Lucas及Quintus則由栢芝主力照顧,而霆鋒亦不時抽空探望。不過,近日有指霆鋒及媽咪狄波拉(拉姑)被阻撓,唔能夠見到Lucas及Quintus,其實霆鋒同栢芝早前已經作出聯合聲明,澄清該報道失實,而栢芝經理人Emily今日亦喺微博上載拉姑與Lucas、Quintus最近嘅合照,並留言強調:「真的是忍無可忍,常常說栢芝阻撓霆鋒及拉姑見兩個孩子,之前已經發過聲明這並非事實,不信聽聞只信事實。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!