掃呢頁CODE去手機

2016年6月1日 星期三

晒詩詠合照反擊 洪永城:我哋不知幾好 __,洪永城,

洪永城被指翻撻舊愛,佢今日就喺IG晒出同女友詩詠合照反擊,唔使講咁多啦!藝人洪永城(Tony)被指翻撻舊愛BirdTse,令到女友唐詩詠嬲豬有微言!Tony尋日接受《東網》訪問時,就話冇嘢好澄清,而今日佢就終於喺Instagram反擊傳聞𠻹!幾乎從未喺社交網站公開過同詩詠生活照嘅Tony,佢留言:「痴(黐)線,我哋不知幾好。」相中嘅詩詠拎住啲嘢食,冇咩大家期望見到嘅親密動作,而且張相又朦朦地,不過 ...


洪永城被指翻撻舊愛,佢今日就喺IG晒出同女友詩詠合照反擊,唔使講咁多藝人洪永城(Tony)被指翻撻舊愛BirdTse,令到女友唐詩詠嬲豬有微言!Tony尋日接受《東網》訪問時,就話冇嘢好澄清,而今日佢就終於喺Instagram反擊傳聞𠻹!幾乎從未喺社交網站公開過同詩詠生活照嘅Tony,佢留言:「痴(黐)線,我哋不知幾好。」相中嘅詩詠拎住啲嘢食,冇咩大家期望見到嘅親密動作,而且張相又朦朦地,不過 ...


洪永城被指翻撻舊愛,佢今日就喺IG晒出同女友詩詠合照反擊,唔使講咁多

藝人洪永城(Tony)被指翻撻舊愛Bird Tse,令到女友唐詩詠嬲豬有微言!Tony尋日接受《東網》訪問時,就話冇嘢好澄清,而今日佢就終於喺Instagram反擊傳聞𠻹!

幾乎從未喺社交網站公開過同詩詠生活照嘅Tony,佢留言:「痴(黐)線,我哋不知幾好。」相中嘅詩詠拎住啲嘢食,冇咩大家期望見到嘅親密動作,而且張相又朦朦地,不過「一張照片勝過千言萬語」,使乜解釋咁多呀?

有網民大讚Tony好型,又留言「難得的放閃❣❣要幸福哦」,仲叫佢哋快啲結婚!係囉係囉,晒多啲幸福啦,我哋唔介意燦眼㗎!

而詩詠亦有喺Facebook上載新相,托住個頭若有所思咁,佢問大家:「我在想什(甚)麼呢?食物🍗寵物🐱定人物👤」唔使問,仲唔係洪永城?(好似係…)


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!