掃呢頁CODE去手機

2016年6月8日 星期三

港姐首輪面試 省鏡靚女逐個捉 __,港姐,

今年質素OK喎!今屆港姐舉行首輪面試,截止下午兩點半,超過一百個佳麗在康城站上專巴到將軍澳電視廣播城,當中不乏省鏡靚女。包括第一個上車嘅Beani,雖然有點BabyFat,但有些少似戚黛黛。而22歲的Crystal亦相當出眾。在上海讀經濟的董懿琳亦生得頗為標緻,訪問中談到為何打算參選港姐,隨「阿姨」來的董懿琳以普通話回答:「玩一下!」問到有冇男友,她就笑稱太靚所以冇男友,而事後她指自己識少少廣東話 ...


今年質素OK喎!

今屆港姐舉行首輪面試,截止下午兩點半,超過一百個佳麗在康城站上專巴到將軍澳電視廣播城,當中不乏省鏡靚女。包括第一個上車嘅Beani,雖然有點Baby Fat,但有些少似戚黛黛。而22歲的Crystal亦相當出眾。在上海讀經濟的董懿琳亦生得頗為標緻,訪問中談到為何打算參選港姐,隨「阿姨」來的董懿琳以普通話回答:「玩一下!」問到有冇男友,她就笑稱太靚所以冇男友,而事後她指自己識少少廣東話。

有些佳麗則非常特別,例如來自澳門的Janet就孭住背囊來,甚有書卷氣息。她在訪問中就指自己屬中葡混血兒,今年22歲在澳門讀大學。而Chole就着得非常「戰鬥格」。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!