掃呢頁CODE去手機

2016年6月4日 星期六

鄭秀文倫敦開騷 舞台戰衣玩透視 __,鄭秀文,

鄭秀文倫敦開騷 舞台戰衣玩透視

鄭秀文(Sammi)鐵定9月再在紅館開騷,消息一出已引起全城緊張,因為又要好頻撲去撲飛。Sammi的騷不單有勁歌有熱舞仲有好多靚衫睇,的確值回票價。

日前Sammi的世界巡迴演唱會就去到倫敦上

鄭秀文倫敦開騷 舞台戰衣玩透視鄭秀文(Sammi)鐵定9月再在紅館開騷,消息一出已引起全城緊張,因為又要好頻撲去撲飛。Sammi的騷不單有勁歌有熱舞仲有好多靚衫睇,的確值回票價。日前Sammi的世界巡迴演唱會就去到倫敦上演,絕不欺場狂換靚衫,而且好幾件都大玩透視誘惑。包括一件內地高級定製品牌WeCouture的粉藍透視晚裝,以閃片刺繡成白鴒圖案,充滿仙氣。而另一套法國品牌Balmain的閃電藍色流 ...


演,絕不欺場狂換靚衫,而且好幾件都大玩透視誘惑。包括一件內地高級定製品牌We Couture的粉藍透視晚裝,以閃片刺繡成白鴒圖案,充滿仙氣。而另一套法國品牌Balmain的閃電藍色流蘇裙有型浮誇,胸口的魚網細節都幾sexy。

更多時尚新聞,即上:http://add.appledaily.com


鍾意就快D Share啦!