掃呢頁CODE去手機

2016年6月4日 星期六

【有圖】38歲李珊珊神隱6年 新相曝光 __,珊珊,李珊珊,林珊珊,

現年38歲嘅前港姐李珊珊神隱6年,絕迹現身公開場合。最近更盛傳珊珊患有腦瘤及抑鬱症。珊珊在6月2日,即當選港姐20周年紀念日,在微博公佈決定義賣過百萬的后冠行善,感觸留言:「我深知人生無常,一切高低起跌皆是命。」令人擔心她身體是否抱恙。今日珊珊終於現「真身」,剛在微博貼了一張與友人嘅Selfie相,戴住cap帽嘅珊珊雖然戴住口罩遮咗口鼻,但係唔化妝下,雙眼依然好精靈迷人,珊珊留言﹕「這是一張即興的 ...


現年38歲嘅前港姐李珊珊神隱6年,絕迹現身公開場合。最近更盛傳珊珊患有腦瘤及抑鬱症。珊珊在6月2日,即當選港姐20周年紀念日,在微博公佈決定義賣過百萬的后冠行善,感觸留言:「我深知人生無常,一切高低起跌皆是命。」令人擔心她身體是否抱恙。今日珊珊終於現「真身」,剛在微博貼了一張與友人嘅Selfie相,戴住cap帽嘅珊珊雖然戴住口罩遮咗口鼻,但係唔化妝下,雙眼依然好精靈迷人,珊珊留言﹕「這是一張即興的照片。今天收到五份從韓國帶回來的禮物,全是右邊送給我,在此謝謝啊!拆禮物是一件沒有人不愛的事情,還要買對心頭好,很難不興奮!你們看到的帽及口罩就是禮物之一,那就拍照看看效果。」

李珊珊曾經對住座山影李珊珊舊相 都係舊相。李珊珊話驚阿姨唔記得佢個樣,所以幫佢整咗呢張wallpaper。
珊珊對上一次露面已經係2010年。 神隱李珊珊,依家即使露面,都係唔見樣。
1996年,18歲李珊珊。 前港督彭定康投以欣賞目光
呢輯相… 你一定記得

鍾意就快D Share啦!