掃呢頁CODE去手機

2016年6月4日 星期六

暗指章子怡心懷不軌 葛薈婕想汪峰死! __,汪峰,章子怡,子怡,葛薈婕,

葛薈婕呢篇鬧爆汪峰嘅微博,真係唔知起源係咩…大陸歌手汪峰早幾個月同舊愛葛薈婕不斷喺微博開火,事件平息咗一輪,今日一早葛薈婕忽然又喺微博發功,不但指名道姓喪鬧汪峰,話佢唔係男人,最後仲忍唔住爆粗㖭!葛薈婕寫道:「姓汪名峰的人,我唯一的願望就是你快點死!別再禍害孩子們!我承認當時是個不負責任媽媽,但我覺得你更不是男人!我心疼每一個和你有關的人,因為我親身經歷過!所以你別再(你)的搖滾精神來做你的藉口, ...


葛薈婕呢篇鬧爆汪峰嘅微博,真係唔知起源係咩…

大陸歌手汪峰早幾個月同舊愛葛薈婕不斷喺微博開火,事件平息咗一輪,今日一早葛薈婕忽然又喺微博發功,不但指名道姓喪鬧汪峰,話佢唔係男人,最後仲忍唔住爆粗㖭!

葛薈婕寫道:「姓汪名峰的人,我唯一的願望就是你快點死!別再禍害孩子們!我承認當時是個不負責任媽媽,但我覺得你更不是男人!我心疼每一個和你有關的人,因為我親身經歷過!所以你別再(你)的搖滾精神來做你的藉口,別再用著(着)你那些自殺離婚的愛來當作藉口……我前半輩子已經毀在你手上了,我認,但我不希望這種惡習被人傳暢!最後一句,汪峰,你就是個傻X!」

網友疑微博遭入侵

葛薈婕忽然發功,成篇博文又冇前文後理,配圖更係大批類似喜帖及禮物嘅相,而佢喺發呢篇博文之前,就已經同網友鬧交。有網友猜測可能葛薈婕與汪峰喺剛過去嘅六一兒童節發生過爭執,亦有網友估計唔知佢account係咪畀黑客入侵。

迅速刪博文

跟住佢疑再向章子怡發文,暗指章子怡心懷不軌:「章小姐,你是為什(甚)麼?不是我無理取鬧,是因為我看著(着)你們這樣心懷不軌的人們在一起我沒辦法安心!!!有太多事解釋不通了!」不過事後佢已經迅速刪除所有相關博文,完全讓人摸不着頭腦。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!