網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月16日 星期二

名人:汪圓圓岑潔儀鬥晒仔女最「豪」玩具 __,圓圓,岑潔儀,汪圓圓,潔儀,高圓圓,

Celine(左圖)同Damian好幸福呀!名人蔡加讚太太汪圓圓家有一個囡囡同一對孖仔,佢不時喺社交網站上載三個仔女嘅相開心share!呢日圓圓喺Instagram上載咗一張囡囡Celine喺廚房煮嘢食嘅背影相。吓!咁細個就入廚房?好危險喎!原來係玩具廚房嚟嘅,不過呢個玩具廚房有成個Celine咁高,睇落仲設備整全,網民話直頭靚過自己屋企個廚房咁話,果然係「玩具大王」蔡志明個孫女!另外,同樣好鍾意 ...


Celine(左圖)同Damian好幸福呀!

名人蔡加讚太太汪圓圓家有一個囡囡同一對孖仔,佢不時喺社交網站上載三個仔女嘅相開心share!呢日圓圓喺Instagram上載咗一張囡囡Celine喺廚房煮嘢食嘅背影相。吓!咁細個就入廚房?好危險喎!原來係玩具廚房嚟嘅,不過呢個玩具廚房有成個Celine咁高,睇落仲設備整全,網民話直頭靚過自己屋企個廚房咁話,果然係「玩具大王」蔡志明個孫女!

另外,同樣好鍾意喺社交網晒囝囝相嘅藝人岑潔儀(Zoey),呢日都上載咗囝囝Damian坐住架法拉利玩具跑車,拎住一束花嘅相上網,留言:「開著(着)法拉利,拿著(着)一束花……加上笑瞇瞇的眼睛,你能拒絕嗎?」細細個就識得揸法拉利,大咗之後仲得了嘅?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!