網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月16日 星期二

【成70萬㗎】溫碧霞獲內地男送超貴錶賀壽 __,溫碧霞,

嘩!咁大手筆呀!藝人溫碧霞(Irene)到九龍站出席電影首映會,剛度過50歲生辰的美魔女Irene,指今年生日過得特別難忘,她說:「今年過咗個好有感觸嘅生日,好多朋友為我慶生,我好珍惜我嘅朋友、工作同fans,佢哋為我帶嚟咗驚喜嘅生日。fans好熱情,由於我係事後先拆禮物,我發現有位內地男fans送咗隻70萬嘅手錶畀我,實在太名貴,我都好多謝佢嘅心意,我一向唔想fans花錢,情願佢哋攞啲錢去做善事 ...


嘩!咁大手筆呀!

藝人溫碧霞(Irene)到九龍站出席電影首映會,剛度過50歲生辰的美魔女Irene,指今年生日過得特別難忘,她說:「今年過咗個好有感觸嘅生日,好多朋友為我慶生,我好珍惜我嘅朋友、工作同fans,佢哋為我帶嚟咗驚喜嘅生日。fans好熱情,由於我係事後先拆禮物,我發現有位內地男fans送咗隻70萬嘅手錶畀我,實在太名貴,我都好多謝佢嘅心意,我一向唔想fans花錢,情願佢哋攞啲錢去做善事,幫小朋友或者建學校,我會更開心。」

勁多有錢粉絲

問到Irene老公得悉有男fans如此豪爽有何反應?Irene說:「佢冇呷醋,反而我唔想收咁貴重嘅嘢。(個fans傾盡家財送大禮畀你?)唔會啩,我好多fans都好有錢。(個男fans好英俊?)係穩重型。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!