掃呢頁CODE去手機

2016年8月10日 星期三

里約奧運:罵戰升級 惹火孫楊遭外國網民「以牙還牙」 __,孫楊,

外國網民將焦點集中咗在孫楊棚牙度。(互聯網)里約奧運開幕5日以嚟最「紅」體壇明星,唔使講一定係「KingSun」孫楊!佢同澳洲泳手賀頓罵戰風波沒完沒了,中國網絡大軍群起「翻牆」為「KingSun」洗版出氣,搞到賀頓IG都要封鎖留言功能避風頭。不過外國網民都唔執輸,孫楊於200米自由泳成功奪金威番次,觸線一刻重現招牌「TheKing王者」本色振臂歡呼,但係外國網民就將焦點集中咗喺佢棚牙度,取笑孫楊牙 ...


外國網民將焦點集中咗在孫楊棚牙度。(互聯網)

里約奧運開幕5日以嚟最「紅」體壇明星,唔使講一定係「King Sun」孫楊!佢同澳洲泳手賀頓罵戰風波沒完沒了,中國網絡大軍群起「翻牆」為「King Sun」洗版出氣,搞到賀頓IG都要封鎖留言功能避風頭。不過外國網民都唔執輸,孫楊於200米自由泳成功奪金威番次,觸線一刻重現招牌「The King王者」本色振臂歡呼,但係外國網民就將焦點集中咗喺佢棚牙度,取笑孫楊牙齒參差不齊似足鯊魚,有網民仲建議佢不如將塊金牌典當花錢「執執」。呢場國際網絡大戰,仲激過里奧泳池水中鬥!

外國網民「還牙」:

Jessica Lutz:無法忍受孫楊的牙齒!作為泳手我恭喜你,但...damn!

Drunk Mike Haze:Hey孫楊,你是「鯊魚牙」騙子,你懂的!

Chas Sigloh:我好想揍孫楊的臉,但我擔心會被他的牙齒搞砸

Jordan Beall:很開心孫楊奪金了!現在他可以賣掉金牌去替牙齒矯形。

SO東波同你追實體壇每個精彩時刻!

http://on.fb.me/1PWMCFH  


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!