掃呢頁CODE去手機

2016年8月10日 星期三

暴瘦100磅!張偉文唔敢收歌酬:怕唱唔到 __,

張偉文真係瘦咗好多!「靚聲王」張偉文(Donald)近年深居簡出,上次出席公開場合已是去年八月舉行演唱會的時候,當時被腰患纏繞的他已要以輪椅代步。日前約下午五時,《東網》記者發現他在助手陪伴下搭的士來到尖沙咀美麗華商場,行動不便的他全程要以輪椅代步。當日他身穿輕便裝束,身型明顯比去年消瘦不少,面容略為憔悴,之後兩人搭𨋢到18樓睇骨科醫生。唔想依賴止痛藥受訪時講到現時身體情況,Donald一開始先自 ...


張偉文真係瘦咗好多!

「靚聲王」張偉文(Donald)近年深居簡出,上次出席公開場合已是去年八月舉行演唱會的時候,當時被腰患纏繞的他已要以輪椅代步。日前約下午五時,《東網》記者發現他在助手陪伴下搭的士來到尖沙咀美麗華商場,行動不便的他全程要以輪椅代步。當日他身穿輕便裝束,身型明顯比去年消瘦不少,面容略為憔悴,之後兩人搭𨋢到18樓睇骨科醫生。

唔想依賴止痛藥

受訪時講到現時身體情況,Donald一開始先自嘲:「未死得。」之後謂去年五月做了腰錐及骨髓手術:「我尾龍骨第四、五節兩舊生埋一舊,好大塊壓住神經,做咗鑽窿。不過我覺得手術唔係好成功,做手術前可以行三百幾步,但做完手術後只係之前嘅三分一,以前可以企10至15分鐘先麻痺,但依家唔夠5分鐘就麻痺,依家腳痺係直情好似畀針拮咁。如果我依家起身想行路係要練習兩、三個鐘先行到,但之前起身稍為出啲腳力一陣就會行到。」他亦謂不想再依賴食止痛藥:「唔係次次有效,有時食咗可以即刻行,但有時企起身仲係痛,同埋食止痛藥唔會好番,諗諗吓唔對路,所以就嚟睇醫生。」他亦謂手術後曾跌過傷口位兩次,未知這是否跟手術效用有關。

260磅變160磅

講到消瘦不少,Donald即苦笑:「邊開心,邊開胃食嘢?一諗到食會重啲、行得更辛苦就有壓力。」他亦表示現時有160磅:「我最重係260磅,入環星時係230、240磅,之前個30磅係用咗12年時間瘦,但由200磅跌去160磅就係呢兩、三個月暴瘦,不過我戒口都戒得好犀利,我淨係食半嘜米同一嚿餸。」

「怕萬一有事唱唔到」

談及有指他不肯收演唱會歌酬,令人惴測他健康狀況有異,他亦大方承認:「係呀,以前我習慣分三期收歌酬,但今次我同主辦單位講唔收住囉,我唔係唔想做演唱會,只係怕萬一有事唱唔到,不如等我唱完先再一次過收錢啦。」

有傳他10月舉行的香港演唱會將是其「告別作」,他說要視乎身體狀況,不過會樂觀面對病情,Donald說:「我熱愛生命,雖然做完手術嗰陣抱好大希望,最後點知唔係預期咁,但都一直樂觀面對,希望唔會惡化啦。」雖然身體抱恙,但他表示會照常工作開騷,十月會在港舉行幾場演唱會,更有機會到美國演出:「今年對方都接受我坐喺度唱歌,除非我唔唱得。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!