掃呢頁CODE去手機

2016年8月10日 星期三

李思捷:拉扯冇 女仔就成日有 彭湘淇 : 識咗佢六七年 __,思捷,彭湘淇,李思捷,

李思捷:拉扯冇女仔就成日有彭湘淇:識咗佢六七年10,569views│2016年08月10日42歲的李思捷自與同「春卷」王寶寶甩拖後,不愁寂寞,同有34D火辣身材嘅彭湘淇狂灌三粒鐘,就成功夾到女返屋企過夜,我哋壹仔當然都有向兩位當時人求證啦!李思捷:「拉扯就無喇,女仔就成日有!(個女仔最後仲去咗你屋企過夜?)呢個就緊係唔係!(你地咩關係呀?)唔知你講邊個,我同好多女仔係山林道食過飯!你有無相吖?有 ...






  • 其他影片:>>






  • 李思捷:拉扯冇 女仔就成日有 彭湘淇 : 識咗佢六七年
  • 10,569 views│2016年08月10日
  • 42歲的李思捷自與同「春卷」王寶寶甩拖後,不愁寂寞,同有34D火辣身材嘅彭湘淇狂灌三粒鐘,就成功夾到女返屋企過夜, 我哋壹仔當然都有向兩位當時人求證

    李思捷:「拉扯就無喇,女仔就成日有!(個女仔最後仲去咗你屋企過夜?)呢個就緊係唔係!(你地咩關係呀?)唔知你講邊個, 我同好多女仔係山林道食過飯!你有無相吖?有相話番比你聽邊個吖麻!」

    至於女主角Cory,一聽到記者問係咪去過李思捷屋企過夜時,就表現得非常緊張「吓!無!(係咪拍拖先?)其實已經認識咗李思捷六、七年時間了,識咗咁耐,點會到而家先一齊,而且佢女人緣咁好,邊敢加入戰團呀?」

    鍾意就快D Share啦!