掃呢頁CODE去手機

2016年8月10日 星期三

【動畫】獨家有片! 李思捷霸王硬上弓 灌醉靚女副主席 __,思捷,李思捷,

【動畫】獨家有片!李思捷霸王硬上弓灌醉靚女副主席9,489views│2016年08月10日42歲的李思捷自與「春卷」王寶寶甩拖後,主力雜食的他最近又有新target,不過今次唔玩驅風中女,而是只有20出頭的「身心美慈善基金」靚女副主席彭湘淇(Cory)。二人孖住到山林道食日本菜,兩杯落肚,「雜食王」立即出招,對方繼續下場。就算女方唔多願,李思捷亦唔肯罷休;經過一輪當街拉址後,飲到貓晒的Cory最 ...






  • 其他影片:>>






  • 【動畫】獨家有片! 李思捷霸王硬上弓 灌醉靚女副主席
  • 9,489 views│2016年08月10日
  • 42歲的李思捷 自與「春卷」王寶寶甩拖後, 主力雜食的他最近又有新target, 不過今次唔玩驅風中女,而是只有20出頭的 「身心美慈善基金」靚女副主席彭湘淇(Cory)。 二人孖住到山林道食日本菜,兩杯落肚,「雜食王」立即出招, 對方繼續下場。就算女方唔多願,李思捷亦唔肯罷休;經過一輪當街拉址後, 飲到貓晒的Cory最終就範,齊齊坐的士返李思捷何文田山道寓所過夜。

    據了解,二人是今年初在朋友生日會相識,月前的慈善晚宴中再遇上,李思捷便鎖定目標,全晚咬住Cory唔放。 「嗰晚係『身心美慈善基金』年度晚會,今年大會請李思捷做嘉賓,其實現場有好多model,但Cory係副主席,所以被安排同李思捷坐。佢兩個全晚已經好好傾,估唔到真係咁快搞埋!」當晚有在現場的一名模說。 有女唔上,罪過罪過!雜食王李思捷,豈會放慢手腳走雞。

    上月十日晚,本刊發現李思捷一支公現身尖沙咀山林道一間日本料理,未幾,就見身穿低胸白色連身短裙的Cory到。約女撐腳,李思捷特別安排坐入VIP房,免受其他食客騷擾。 現場所見,侍應不時進出房間,為二人添酒,其間更見已飲到有醉意的Cory急跑入洗手間,十居其九飲到想「劏」!

    八點飲到十一點,腳浮浮面紅紅的Cory才由李思捷扶實離開。李思捷第一時間截的士並拉Cory上車,但她不斷想fing開對方,擰頭嗌走。 覓食經驗豐富的雜食王當然不會輕易放走到口的獵物,一招「情聖」上身,輕撫Cory額頭再加三兩句甜言蜜語,掂咗! 欲拒還迎的Cory上到車,即與李思捷攬埋,一齊返李思捷位於何文田的寓所繼續happy。

    鍾意就快D Share啦!