掃呢頁CODE去手機

2016年8月10日 星期三

重施故技》冧過陳雅倫 李思捷舊招氹新女 __,思捷,陳雅倫,李思捷,

又將的士當床》冧過陳雅倫李思捷舊招氹新女9,806views│2016年08月10日上回講到雜食王李思捷同新女Cory彭湘淇當街拉扯完一輪,Cory終於乖乖就範肯行去上的士,正所謂酒醉3分醒!就喺上車前一刻,Cory意識到思捷都要跟埋上車,即刻企實喺車門扭計,問去邊到?而思捷一句「你唔好理,行!」欲拒還迎嘅Cory終於屈服,上到車,仲主動挨住對方。思捷望清楚無人,兩個就攬埋一嚿,一齊返李思捷位於何 ...






  • 其他影片:>>






  • 又將的士當床》冧過陳雅倫 李思捷舊招氹新女
  • 9,806 views│2016年08月10日
  • 上回講到雜食王李思捷同新女Cory彭湘淇當街拉扯完一輪,Cory終於乖乖就範肯行去上的士,正所謂酒醉3分醒!就喺上車前一刻,Cory意識到思捷都要跟埋上車,即刻企實喺車門扭計,問去邊到?而思捷一句「你唔好理,行!」欲拒還迎嘅Cory終於屈服,上到車,仲主動挨住對方。思捷望清楚無人,兩個就攬埋一嚿,一齊返李思捷位於何文田嘅寓所過夜。

    話時話,呢個畫面,大家有冇覺得似曾相識呢?咪係當年李思捷同陳雅倫都上演過嘅的士車廂當睡床囉!

    鍾意就快D Share啦!