掃呢頁CODE去手機

2017年2月3日 星期五

為咗鄭中基?千嬅飲8杯長島冰茶治情傷 __,中基,楊千嬅,千嬅,鄭中基,

千嬅43歲生日,Wyman(圓圖)爆大鑊!(資料圖片)今日係歌手楊千嬅43歲生日,日前老公子高已經送上生日驚喜,搞到千嬅不知幾開心!而好友黃偉文(Wyman)呢日亦喺社交網站發文為千嬅送上祝福,Wyman仲爆咗個不為人知嘅往事𠻹,佢話:「今天大喜日子,又事過情遷多年,也許當事人不介意我破例擦亮一塊回憶碎片......歌中情節全屬詞人憑幻想投射到歌手身上,除了一個點是真有其事:長島冰茶。那夜她收工後 ...


千嬅43歲生日,Wyman(圓圖)爆大鑊!(資料圖片)

今日係歌手楊千嬅43歲生日,日前老公子高已經送上生日驚喜,搞到千嬅不知幾開心!而好友黃偉文(Wyman)呢日亦喺社交網站發文為千嬅送上祝福,Wyman仲爆咗個不為人知嘅往事𠻹,佢話:「今天大喜日子,又事過情遷多年,也許當事人不介意我破例擦亮一塊回憶碎片......歌中情節全屬詞人憑幻想投射到歌手身上,除了一個點是真有其事:長島冰茶。那夜她收工後逕自走進我在喝酒的夜店,連環點了8個 Long Island Iced Tea,她從來沒說而我也一直沒問,那個令她偶而哭崩的人其實是誰,我只靜靜地陪著(着)她喝,直到扶她上了的士,而我必須承認其實我不是不想知道那個人是誰的,哈哈我猜這大概是做朋友的最終極境界了吧......而這一段她後來大概不曾記得,試問有誰可以乾盡八杯長島冰茶而不斷片的?見你現在過得幸福,我就安心了。楊小姐,生日快樂。」

好多網友都紛紛留言問個主角係邊個,仲有人估係講緊千嬅嘅舊愛鄭中基𠻹!另外,亦有好多網民都話唔怪得之千嬅首名曲《可惜我是水瓶座》其中一句歌詞係「要是回去 沒有止痛藥水 拿來長島冰茶換我半晚安睡。」原來呢首歌背後有一個咁嘅故事,網友紛紛競猜故事中嘅男主角是誰之餘,亦有人搞笑留言指覺得Wyman係鍾意過千嬅咁話!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!