掃呢頁CODE去手機

2017年2月3日 星期五

【婚後首合照】舒淇馮德倫孖住晒愛 __,馮德倫,舒淇,

舒淇、馮德倫合體晒愛!去年同拍拖四年的馮德倫結婚升呢為人妻的舒淇,在今日初七人日大派褔利兼閃光彈,同馮德倫孖住合照晒恩愛!查實舒淇同馮德倫公布結婚發放過婚照後,一直都未有「合體」,未見舒淇或馮德倫喺網上晒合照,今次係婚後首次放合照,認真難得!舒淇留言:「Haveaniceevening.起~~~」相中不單止尤如小鳥依人輕靠在老公仔馮德倫身邊,兩個更一起拎住餐牌大賣廣告!這間餐廳KIKI正是舒淇和好 ...


舒淇、馮德倫合體晒愛!

去年同拍拖四年的馮德倫結婚升呢為人妻的舒淇,在今日初七人日大派褔利兼閃光彈,同馮德倫孖住合照晒恩愛!查實舒淇同馮德倫公布結婚發放過婚照後,一直都未有「合體」,未見舒淇或馮德倫喺網上晒合照,今次係婚後首次放合照,認真難得!

舒淇留言:「Have a nice evening. 起~~~」相中不單止尤如小鳥依人輕靠在老公仔馮德倫身邊,兩個更一起拎住餐牌大賣廣告!這間餐廳KIKI正是舒淇和好友兼台灣女星藍心湄在台灣開設,一開更開了多間分店。這餐人日晚餐舒淇同馮德倫實行肥水不流別人田,齊齊在自己的餐廳撐枱腳!大批網友均以心心符號留言,羨慕舒淇如此幸褔!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!